به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عبدالحسین کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان منطقه کومله در رشته های مختلف اظهار کرد: اگر از کلاس های تابستانی به صورت آگاهانه استفاده شود رشد و خلاقیت دانش آموزان فراهم می گردد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های تابستانی در قالب فرهنگی، علمی، ورزشی و آموزشی افزود: کلاس های فرهنگی هنری شامل نقاشی، سرود و سفالگری، کلاس های ورزشی شامل فوتسال، والیبال و تنیس روی میز، کلاس های قرآنی شامل روخوانی و روان خوانی، کلاس های مهارتی شامل خیاطی و تعمیرات موبایل، اردوهای یک روزه و چندروزه توسط حوزه کانون اداره آموزش وپرورش کومله برگزارشده است.

رئیس اداره آموزش وپرورش کومله از فعالیت 20 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این بخش خبر داد و تصریح کرد: پایگاه های مذکور شامل مدارس، کانون پرورش فکری، کانون فرهنگی تربیتی شهید ترابی و سالن ورزشی شهدای کومله است.

وی برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان را در شکوفایی استعدادها و رشد جامعه ضروری خواند و گفت: غنی سازی اوقافت فراغت دانش آموزان در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است.

کریمی در ادامه به اجرای پروژه های عمرانی آموزش وپرورش کومله و بازدید از روند کار آن ها اشاره کرد و افزود: پروژه مقاوم سازی آموزشگاه شش کلاسه ابتدایی «صدیقه طاهره» با تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیر مدرسه ساز سرکار خانم مدنی با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا بوده و امیدواریم در سال تحصیلی جدید میزبان دانش آموزان منطقه باشد.

وی با اشاره به پروژه عمرانی آموزشگاه  شش کلاسه «شهید طهماسبی» گفت: این پروژه با پیشرفت 50 درصدی کار همراه بوده و با تأمین اعتبارات خوبی که از سوی خیر مدرسه ساز سرکار خانم خاکبازنژاد صورت گرفته پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری شود.

رئیس اداره آموزش وپرورش کومله آموزشگاه استثنایی «رضوان» را از دیگر پروژه های این اداره اعلام کرد و افزود: این پروژه با مشارکت اداره کل نوسازی و خیر مدرسه ساز آقای محمدعلی حمید بااعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در حال اجرا است و امیدواریم در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان