به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سمیه محمودی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان با بیان اینکه نماز جمعه عامل اتحاد مسلمانان بوده است، افزود: اتحاد ما در این زمینه مهم بوده تا بتوانیم در برابر توطئه ها ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با سیاست های ماجراجویانه آمریکا با نمایندگان مستقل و اعضای فراکسیون های امید و ولایت دور یک میز نشستیم و طرحی در این باره نوشتیم، گفت: با حضور 10 نفر از اعضای مجلس طرحی نوشته شد و به تصویب رسید که در هفته آینده در صحن علنی مجلس قابل بررسی بوده و تصویب آن با آرای بالایی همراه خواهد بود.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس اضافه کرد: ما در برابر آمریکا کم نمی آوریم و موشک ها تنها راه بازدارندگی محسوب می شوند.

محمودی نقض تحریم ها را نشانه دشمنی آمریکا دانست و بیان کرد: همه ناراحت تحریم های آمریکا علیه ایران هستند، آمریکا دشمن ما بوده و هست، زیرا شیطان بزرگ تلقی می شود و صفت او عوض نمی شود.

فرماندار شهرستان دهاقان نیز در این جلسه اظهار داشت: نقض تحریم ها نشانه دشمنی آمریکا است.

وی مدیران را خادمان نظام دانست و افزود: مدیران در سنگر خدمت به عنوان کارگران نظام محسوب می شوند و باید حضور بهتر و فعال تری داشته باشند.

علی اصغر قاسمیان بیان کرد: این جایگاه ها متعلق به افراد نیست بلکه متعلق به نظام است و نباید خدشه دار شود زیرا حاصل خون شهدا هستند.

 انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان