به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، او این درخواست را به صورت اطلاعیه نوشته و در ورودی مغازه اش پشت شیشه چسبانده تا همه ببینند و هیچ کودکی بیرون مغازه او به انتظار خرید پدرومادرش، تنها نماند. عکس این اطلاعیه هم در این دو روز در تلگرام و اینستاگرام بارها و بارها منتشر شده و توجه خیلی ها را جلب کرده است: ما با امیر عطاپور ، این مغازه دار مهربان تبریزی درباره حرکت جالب توجه اش گفت وگوی کوتاهی انجام دادیم: آقای عطاپور؛ در این یکی دوروز تصویر اطلاعیه ای که شما روی شیشه ورودی مغازه خودتان زده اید ، در فضای مجازی منتشر شده وخیلی ها این حرکت راتحسین کرده اند. بله ...اتفاقا ما خودمان هم این واکنش ها را دیده ایم ، از جاهای مختلف با ما تماس می گیرند، یا حضوری به مغازه می آیند و از این کار ابزار رضایت می کنند. عکس چطور پخش شده، خبر دارید؟ نه ، البته در این دو روزی که ما این اطلاعیه را پشت شیشه چسباندیم خیلی از مشتری ها یا افراد گذری اجازه گرفتند که از آن عکس بیندازند، احتمالا یکی از همانها این عکس را در اینترنت منتشر کرده است. چه هدفی از انجام این کار داشتید؟ در اطلاعیه هم نوشته ام که به خاطر حادثه دلخراشی که برای آتنا و بنیتای عزیزمان اتفاق افتاد، مردم ما تحت تاثیر قرار گرفتند؛ ما هم حزو همین مردم هستیم؛ خبرهای مربوط به حادثه را پیگیری می کردیم و درنهایت از مرگ این دوکودک واقعا متاثر شدیم. من دیدم خیلی وقت ها والدین با بچه هایشان به مغازه می آیند اما چون بچه درحال بستنی خوردن است، یا اینکه کالسکه همراه شان است، آنها را بیرون مغازه می گذارند و خودشان به داخل مغازه می آیند، این اتفاق البته برای خود من هم چندبار افتاده است. بیشتر توضیح می دهید؟ یعنی کاسب های دیگر به همین دلیل مانع ورود شما هم به مغازه هایشان شده اند؟ بله دقیقا...من و همسرم صاحب یک پسر 4 ساله به اسم ارشان هستیم، خیلی وقت ها وقتی با پسرم به خرید می رویم ، ارشان درحال خوراکی خوردن بوده و اجازه ورود او را به مغازه نداده اند، به خاطر همین فکرکردم دراین لحظاتی که بچه ها بیرون مغازه منتظر هستند، ممکن است هزار اتفاق ناگوار برای آنها بیفتد چون حادثه واقعا خبر نمی کند. بعد با مشورت با همسرم تصمیم گرفتم که این اطلاعیه را بنویسیم و از خانواده ها خواهش کنیم که با کالسکه و خوراکی وارد فروشگاه ما بشوند و نگران کثیفی مغازه هم نباشند. درست است که مغازه شلوغ یا کثیف می شود، اما همه اینها فدای یک لبخند بچه ها... ما باید دنیا را برای بچه ها زیباتر بکنیم...از نظر من همین که این بچه ها داخل مغازه و جلوی چشم پدرومادرشان باشند، یعنی یک اتفاق خوب و دوری از خطر و حادثه. واکنش مشتری ها بعد از دیدن این اطلاعیه چه بوده؟ خیلی خوب...واقعا حدود 95 درصد مردم به ما انرژی مثبت داده اند ، همه گفته اند خدا خیرتان بدهد... عده کمی هم گفته اند که این کار را برای تبلیغات انجام داده اید، اما اصلا اینطور نیست... چون ما خودمان پدرومادر هستیم و واقعا درجریان این اتفاقاتی که برای آتنا و بنیتا اتفاق افتاد ناراحت شدیم. گفتیم شاید این یک جور ابراز همدردی باشد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان