به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری مرکز تخصصی قرآن کریم «شهید رضا عزیزیان» در کومله، اظهار کرد: خانواده شهید عزیزیان با وقف مال و جان فرزند خود درراه اسلام، انقلاب و مبانی قران جهاد کردند.

 

وی بابیان اینکه دوری از قران دوری از همه خوبی ها است، گفت: باید تمام زندگی خود را رنگ و بوی قران دهیم، عامل اقتدار و وحدت در کشور نیز مبانی اسلامی و قرآن است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ترویج فرهنگ قرآنی را وظیفه ذاتی این سازمان توصیف کرد و افزود: درگذشته تعداد کل شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی از کشور، 40 هزار نفر بود ولی امروز شاهد هستیم تعداد شرکت کنندگان از هر استان به 400 نفر رسیده است که درمجموع استان ها تعداد قابل توجهی است.

 

علیزاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ و توطئه دشمن علیه مردم مسلمان، تأکید کرد: رجوع به قران و ولایت اصلی ترین سلاح در مواجهه با دشمن است.

 

وی بابیان اینکه وقف در جامعه امروز مظلوم است، گفت: بایستی شرایطی را فراهم کرد تا وقف های جدید بر اساس نیازهای روز جامعه و در راستای حل مشکلات مردم ثبت شود.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان