به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوچ لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به افزایش قیمت مسکن و اجاره بهای خانه های استیجاری اظهار کرد: آقای آخوندی در بحث حمل ونقل انصافاً خوب عمل کرده و ما راضی هستیم اما در حوزه مسکن اقدامات مطلوبی را شاهد نیستیم.

وی بابیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن عملکردی نداشته، افزود: اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حد مسکن مهر است که ساخت وساز آن هم سرعت پایینی را دارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان از نگرانی های حوزه مسکن هشدار داد و گفت: ما در خصوص افزایش هزینه های مسکن نگران هستیم چون آمار صدور پروانه های ما در کشور بسیار پایین است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش 50 درصدی صدور پروانه ساخت، مطرح کر: سالانه یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن نیاز داریم اما در حال حاضر سالانه تعداد مسکن تولیدی ما 750 هزار واحد را نشان می دهد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تعادل عرضه و تقاضا در بازار مسکن باهم برابر نیست، بیان کرد: ما یقیناً در آینده در حوزه مسکن دچار مشکلاتی خواهیم شد که به زودی قابل حل نخواهد بود.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول وزیر راه و شهرسازی در خصوص پرداختن به ساخت مسکن اجتماعی برای مردم، گفت: متأسفانه آقای آخوندی بحث مسکن اجتماعی را مطرح کردد اما آن را اجرایی نکرده است.

لاهوتی با ابراز امیدواری از جبران خلأهای مسکن توسط دولت دوازدهم، گفت: اگر دولت مباحث و معضلات مسکن را در اسرع وقت مدیریت نکند یقیناً مشکلات ما در حوزه مسکن بیشتر نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان