به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد لاهوتی در مراسم معارفه امام جمعه شهر لنگرود که در سالن اداره ارشاد لنگرود برگزار شد با اشاره به بیستمین شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی و اثرگذاری کم نظیر وی، اظهار کرد: این نقش کم نظیر در کشورهای منطقه و رشادت های این شهید، موجب شد تا بسیاری از افراد از کشورهای دیگر که به جایگاه رفیع شهید حسین پور واقف بودند در تشییع پیکر این عزیز حاضر شوند.

 

وی به مراسم تحلیف رئیس دولت دوازدهم با حضور ۱۰۵نماینده کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: این انتقاد شدید به صدا و سیما وارد است که ابعاد بزرگ مراسم تحلیف را کنار گذاشته و آن ماجرای سلفی مجلس گسترده شد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم اخیر ایران، افزود: تحریم های روسیه موضوعی و در ۵۰ صفحه و تحریم های ایران فردی و در ۱۵ صفحه است.

 

وی بیان کرد: آمریکا از ایران نا امید شده است لذا دنبال تضعیف نیروهای امنیتی کشور هستند که هفته آینده مجلس جواب سختی به اقدامات ناشیانه امریکا خواهد داد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محتوای تحریم بازی ای بیش نیست، تصریح کرد: ایران هیچگاه برجام را برهم نمی زند و این آمریکا است که در صورت برهم زدن برجام تاوان سختی خواهد داد.

 

لاهوتی با اذعان به اینکه حل مشکلات مردم نیاز به فهم مشترک سران قوه دارد، تصریح کرد: راه حل مشکلات اقتصادی در برنامه ششم توسعه مشخص شده که در سال باید ۷۷۰ میلیارد تومان در کشور سرمایه گذاری شود، که ۶۵۰ میلیارد دلار آن سرمایه خارجی است.

 

وی با بیان اینکه بعد از برجام ۱۰ میلیارد دلار سرمایه گزاری خارجی در کشور صورت می گیرد، گفت: وجود آرامش و امنیت یکی از شاخصه های اصلی کشور ها برای سرمایه گذاری در کشورهای دیگر است که امروز این آرامش و امنیت در کشور ایران وجود دارد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتقاد به رهبری نه تند تر و نه کند تر باید سرلوحه باشد بیان کرد: دنیای امروز به رهبری امام خامنه ای افتخار می کند.

 

وی گفت: اگر وحدت بین سران قوه وجود نداشته باشد امکان سرمایه گزاری وجود نخواهد داشت لذا مبرهن است که این وحدت و ثمره آن حائز اهمیت خواهد بود.

 

لاهوتی با بیان اینکه حجت الاسلام صدیق برای ما نقش یک پدر را ایفا می کرد، در وصف او گفت: یکی از صفات بارز وی صراحت لهجه در بیان درد ها و انتقادات بود که ما با جان و دل آن ها را پذیرا بودیم.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به صفات تحسین برانگیز حجت الاسلام سلیمانی، گفت: افتخار ما این است که جایگزین حجت الاسلام صدیق، حجت الاسلام سلیمانی می باشند.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان