به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نژاد در مراسم معارفه امام جمعه شهر لنگرود که در سالن اداره ارشاد لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه دارای ظرافتی است که موجب عظمت دنیای اسلام شده است و تنها نمازی است که اسلام برای آن حریم و فاصله قائل شده است.



 



وی گفت: جایگاه نماز جمعه به قدری مهم است که آن جزء مسئولیت و شئون معصوم است که در زمان غیبت جزء وظایف فقیه جامع الشرایط که نائب امام و ولی فقیه است باید آن اقامه کند.



 



رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان بابیان اینکه امام خامنه ای نماز جمعه را لیله القدر انقلاب اعلام کردند، افزود: امام خمینی (ره) امام جمعه را ثمره خون شهیدان، برکات انقلاب اسلامی و از نعمات بزرگ جمهوری اسلامی می دانستند و با توجه به تأکیدات ولی فقیه باید در نماز جمعه حضور گسترده داشته باشیم.



 



اسلامی نژاد بابیان اینکه لنگرود از وجود امام جمعه های بافضیلتی نظیر آیه الله شمس لنگرودی برخوردار بود، تصریح کرد: ان شالله حجت الاسلام سلیمانی همان نقش پدرانه حجت الاسلام صدیق را در لنگرود ایفا کند و مطمئناً حجت الاسلام سید جواد سلیمانی از افتخارات آینده گیلان خواهد بود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان