به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق در مراسم معارفه امام جمعه شهر لنگرود که در سالن اداره ارشاد لنگرود برگزار شد با تبریک به حجت الاسلام سلیمانی برای انتصاب به عنوان امام جمعه جدید لنگرود، اظهار کرد: از خدای متعال خواهانم که به حجت الاسلام سلیمانی توفیق دهد که این بار امانت را به سر حد منزل خود برساند.



 



وی بابیان اینکه امام جمعه از همه مسئولیت ها مهم تر و حساس تر است، گفت: وظیفه امام جمعه فقط نماز و خطابه کردن نیست، امام جمعه در انظار مردم حکم پدر معنوی را دارد و باید همه جا باشد و با همه یک طور برخورد داشته باشد.



 



امام جمعه سابق لنگرود افزود: از همه مردم باکمال وجود تشکر و قدردانی می کنم و در طول 15 سالی که در شهر لنگرود به عنوان امام جمعه بودم الحق کوچک ترین بی حرمتی از مردم ندیدم.



 



صدیق تصریح کرد: خیلی جاها نسبت به نماینده حتی توهین کردم ولی هیچ کجا وی علیه من حرفی نزد و این نشان می دهد که انسان پخته، روشن و زمان شناسی است.



 



وی بابیان اینکه هرکجا داد زدم یا توهین کردم برای این بود که نظام و انقلاب را دوست داشتم، اظهار کرد: البته ممکن است در تشخیص مصداق گاهی دچار اختلال شده باشم.



 



امام جمعه سابق لنگرود گفت: هیچ کسی جهت رفتن از لنگرود به من تحمیل نکرد که اینجا را رها کنم ولی مستقیم حضرات آیات محلاتی و جعفری گیلانی تماس گرفتند و آیه الله قربانی نیز این چنین توصیه کردند.



 



صدیق خطاب به حجت الاسلام سلیمانی افزود: توصیه من این است که با مسئولین ادارات برادر و بزرگوار باشید و به این طرف و آن طرف تکیه یا گرایش پیدا نکنید.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان