به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، پس از انتشار تصویر اسارت شهید محسن حججی و تحت تأثیر قرار دادن جامعه ایرانی، بسیاری از مردم و فعالان فضای مجازی در صفحات شخصی شان از شهامت این شیرمرد دهه هفتادی گفتند.

از سیاستمدار و ورزشکار و هنرمند گرفته تا افراد معمولی و عادی برای شهید حججی نوشتند اما یکی از مهمترین واکنش ها، نامه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بود.

وی در نامهای نوشت: «پس از شکستهای پی در پی گروههای تکفیری-وهابی وابسته به استکبار جهانی در برابر رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف، گروه ترویستی داعش مرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شد که در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی گنجد.

مردم دلاور و امت حزب الله خصوصا خانواده شهید محسن حججی مطمئن باشند که فرزندان دلیر شما انتقام این اقدام ددمنشانه را با تصمیمی قاطعانه که همانا ریشه کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام است خواهند گرفت.»

سردار سلیمانی در بخش دیگر نامهاش مرقوم کرد: «به حلقوم بریده این شهید عزیز و تمامی شهیدان راه اباعبدالله (ع) سوگند یاد می کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست.

ما از ابتدا مصمم و به دور از تردید در این راه گام برداشتیم اما ارتکاب این جنایتها عزم و اراده ما را جزم تر و جدی تر نمود تا جای جای اراضی اسلامی را از وجود بی وجود پلیدشان تطهیر نماییم. »

پس از انتشار این نامه که در آن قول انتقام از پلیدترین انسانها داده شد، به موازات ابراز احساسات کاربران هشتگی با عنوان «#انتقام_سخت» در فضای مجازی به راه افتاد که با استقبال جوانان فعال در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

بهنوش بختیاری، بازیگر کشورمان در این باره نوشت: وعده سردار سلیمانی حقه به حق امام حسین(ع)، انتقام سختی بابت خون شهید مظلوم محسن حججی می گیره.

ساسان سروش از فعالان فضای مجازی توئیت کرد: انتقام سخت حزب الله در راه است. وعده حاج قاسم، مثل وعده سیاست بازان نیست. خواهیم آمد.

حساب توئیتری کهف الحصین نوشت: انتقام سخت یعنى این دفعه وقت آماده کردن پناه گاه هایتان هم نمی رسد، بهتر است گورهایتان را آماده کنید؛ البته اگر اثرى از وجود کثیفتان باقى بماند.

ریحانه عسکری این توئیت را بازنشر کرد: سیلی سپاه را دیدید؟ حالا منتظر انتقام سخت باشید؛ و تو چه میدانی فرق بین سیلی و انتقام را!؟

هادی طالبی‏ نیز نوشت: با این تهدید حاج قاسم من به جای داعشی ها بودم سریع کاسه کوزه رو جمع میکردم و الفرار .

در صفحه سادات انقلابی این بیت شعر نوشته شده است: ما را ز سر بُریده می ترسانی؟ ما گر ز سرِ بُریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم.

محمدجواد ایزدی نیز توئیت کرد: وقتی موشک های سپاه به قلب داعش خورد صحبتی از انتقام نبود اما حالا که حاج قاسم صحبت از انتقام سخت کرده یعنی آمریکا هم به دادشان نمی رسد!

حسام الدین براتی در این باره نوشت: قلبهای جریحه دار مردم ایران در ماجرای شهید حججی فقط با انتقام سخت شیرمردان سید علی آرام میگیرد انتقامی از جنس انتقام مختار از قتله کربلا.

منصور حیدری با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره) که فرمودند «بکشید ما را مردم ما بیدارتر میشوند» نوشت: دستان آمریکا در شهادت محسن حججی ها به خون آغشته است. منتظر انتقام سخت هستیم.

حساب توئیتری پوآرو نیز نوشت: برای نمایندگان سلفی گیر و ناحامیان حمله موشکی سپاه، یک سیلی هم زیاد بود ولی برای حافظان امنیت کشور در کیلومترها دورتر از مرزها انتقام سخت می گیریم.

محمدامین ستمبر هم توئیت کرد: امیدوارم واکنش های خوب به شهادت شهید حججی تا گرفتن یک انتقام سخت ادامه دار باشه.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان