مهر داد لاهوتی گفت : هنرمندان ، نویسندگان و جراید افتخار افرینی ها و فرهنگ ایثار و مقاومت آزادگان را در برابر ظلم و استکبار را به نسل جوان منتقل کنند .





به گزارش لنگرنیوز ، مهرداد لاهوتی در همایش تجلیل از آزادگان استان گیلان که در چاف و چمخاله برگزار شد گفت : استان گیلان دارای بیش از 2600 آزاده می باشد که سهم لنگرود 146 آزاده سرافراز می باشد .



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه افزود : هر انسان ازاده ای با شنیدن و مشاهده فجایع اخیر در غزه غمگین می شود و آزادگان این قضیه را به خوبی درک می کنند.



وی اظهار کرد : در حمله اخیر رژیم اشغالگر اسرائیل و مقاومت مردم غزه بار دیگر تبلیغی برای مقاومت و مردم فلسطین در دنیا بود که در برابر ظلم قد علم کرده و ایستادند.



لاهوتی گفت : در دنیای امروز که اساس بنیان خانواده دچار اسیب شده است بای دتلاش کنیم تا بنیان خانواده را محکم و استوار و بر عقیده های دینی و ایلامی پایدار نگه داریم .



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود : امار طلاق در سال 1385 بیش از 90 هزار طلاق در کشور بود که متاسفانه این آمار در سال 1391 به بیش از 100 هزار نفر رسیده است که این شایسته یک نظام اسلامی و انقلابی نیست .



مهر داد لاهوتی گفت : هنرمندان ، نویسندگان و جراید افتخار افرینی ها و فرهنگ ایثار و مقاومت آزادگان را در برابر ظلم و استکبار را به نسل جوان منتقل کنند .

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان