بر اساس برگه آماده به خدمت مشمولان خدمت وظیفه عمومی یکی از ساکنین سیاهکل که بین سال های 63 تا 65 خدمت سربازی اش را در دوران دفاع مقدس گذرانده می بایست 7 صبح روز نوزدهم آبان به نظام وظیفه سیاهکل مراجعه می کرد و دوباره به خدمت سربازی اعزام می شد.

به گزارش درسیاهکل به نقل از واحد مرکزی خبر رشت ، بر اساس برگه آماده به خدمت مشمولان خدمت وظیفه عمومی حسینعلی روشن موشایی که بین سال های 63 تا 65 خدمت سربازی اش را در دوران دفاع مقدس گذرانده می بایست 7 صبح روز نوزدهم آبان به نظام وظیفه سیاهکل مراجعه می کرد و دوباره به خدمت سربازی اعزام می شد.

 

نکته جالب ماجرای سربازی این شهروند سیاهکلی اینجاست که همه مشخصات درج شده در برگه اعزام به جز عکس با مشخصات وی مطابقت دارد .

این درحالیست که حسینعلی روشن موشایی چند هفته پیش کارت پایان خدمتش را تحویل یکی از مراکز پلیس +10 داد تا کارت هوشمند بگیرد .

 

وی تا نوزدهم فرصت داشت یا دوباره به سربازی برود و یا رفتنش به خدمت سربازی در دوران دفاع مقدس را اثبات کند.

وی همه مدارک مربوط به اعزام و تسویه حساب سربازی اش را دارد .

 

رییس نظام وظیفه عمومی گیلان گفت : بر اساس عفو معافیت رهبر معظم انقلاب متولدین سال های 1338 تا 1354 که به سربازی نرفته اند از خدمت ضرورت سربازی معافند .

 

سرهنگ محسن نژاد افزود : همچنین بر اساس دستورالعمل نظام وظیفه نیروی انتظامی کشور افرادی که 50 سال یا بیشتر سن دارند نیز از خدمت سربازی معافند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان