به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید رضا جوادپور عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار کرد: خواسته و توقعات مدیران ادارات برای توزیع اعتبارات بسیار بالا و معقول بوده و با توجه به محدودیت منابع پروژه هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بوده در اولویت قرار دارد.

وی مجموع اعتبارات لنگرود را در سال جاری 28 میلیارد و 580 میلیون تومان برای 42 دستگاه اجرایی اعلام کرد و افزود: این اعتبارات نسبت به مجموع اعتبارات عمرانی سال گذشته 47 درصد رشد داشته است.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه این اعتبارات برای 42 دستگاه در قالب 281 پروژه توزیع می شود، تصریح کرد: اعتبارات تملک استانی حدود هفت میلیارد تومان، بودجه محرومیت 3 درصد درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز دو میلیارد و 500 میلیون تومان، متوازن 740 میلیون تومان و ماده 180 بالغ بر 18 میلیارد تومان برای سرفصل های آموزشی، فرهنگی و هنر، کشاورزی، منابع آب، برق، امداد و نجات، بهداشت و درمان،...در نظر گرفته شده است.

وی مجموع اعتبارات لنگرود در سال گذشته را 19 میلیارد تومان برای 44 دستگاه و 190 طرح عمرانی اعلام کرد و افزود: از این میزان 25 درصد که معادل چهار میلیارد و 700 میلیون تومان است تخصیص یافت.

جوادپور از مدیران دستگاه های اجرایی لنگرود خواست تا به بودجه هایی که از سوی شهرستان برای آنان تخصیص داده شده اکتفا نکنند بلکه با ارتباط گرفتن با مدیران کل استانی نسبت به جذب حداکثری اعتبارات ملی تلاش کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان