ابوترابی فرد، ملت ایران را در اوج قدرت دانست و بیان کرد: دنیا به اقتدار مردم ایران پی برده و این امر نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از فارس ، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امشب در مراسم بزرگداشت شهدای جنیدی در مسجد شهدای این شهر با بیان اینکه هرچه داریم از عاشورا است اظهار کرد: شهدای جنیدی در نهضت عاشورا آبدیده شدند.

 

وی، مرحوم جنیدی را از بهترین روحانیون عصر حاضر عنوان کرد و افزود: مرحوم جنیدی با نگاه به آخرت زندگی می کرد و به دنیا وابستگی نداشت.

 

ابوترابی فرد، مرحوم جنیدی و فرزندان شهیدش را نمونه خانواده شاخص اسلامی توصیف کرد و گفت: خانواده جنیدی در فرهنگ عاشورا تربیت شدند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدا را اولیای الهی خواند و بیان کرد: موفقیت ایران اسلامی در عرصه های جهانی به برکت ثمره خون شهدا است.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس از قیام عاشورا درس گرفتند، تصریح کرد: اقتدار ملت ایران برخاسته از تفکر دینی و فرهنگ عاشورا است.

 

ابوترابی فرد، مرحوم جنیدی را محصول مکتب امام حسین (ع) و عالمی وارسته و در خدمت اسلام و رهبری دانست و اظهار کرد: مرحوم جنیدی در طول حیات خود تلاش بسیاری در راه اعتلای دین انجام داد.

 

وی، مرحوم جنیدی را شخصیتی برجسته دانست و اضافه کرد: مرحوم جنیدی در دفاع مقدس از حقانیت اسلام و حریم ولایت دفاع ارزنده ای کرد و مردم خدمات ایشان را فراموش نمی کنند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدیدها و فشارهای دنیای غرب ملت ایران را خسته نکرده است، گفت: مردم ایران همواره پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و با وجود تحریم ها مرعوب دشمن نمی شوند.

 

ابوترابی فرد، دوران دفاع مقدس را نمونه ایستادگی ملت ایران را دانست و تصریح کرد: ایران از اقتدار بالایی برخوردار است و جهانیان این موضوع را به خوبی درک کردند.

 

وی به مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ژنو به تثبیت رسید.

 

ابوترابی فرد، ملت ایران را در اوج قدرت دانست و بیان کرد: دنیا به اقتدار مردم ایران پی برده و این امر نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است.

 

وی با بیان اینکه نماد عزت ملت ایران در تمام دنیا ثبت شده است، خاطرنشان کرد: حماسه 24 خرداد پاسخی دندان شکن به تمام یاوه گویان شرق و غرب بود و دشمنان نتوانستند با فشارها و تحریم ها ملت ایران را عقب برانند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تربیت دینی مردم ایران را نشات گرفته از نهضت عاشورا ذکر کرد و یادآور شد: ملت ایران با شعور و اعتقاد راسخ بدون هیچ واهمه ای با تبعیت از مقام معظم رهبری ایستادگی می کند.

 

وی با تأکید براینکه اقتدار نظام اسلامی در تفکر عاشورایی ریشه دارد، اظهار کرد: واقعه عاشورا برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

 

ابوترابی فرد ایران اسلامی را در تمام معادلات جهانی تاثیرگذار خواند و افزود: ملت ایران در بالاترین نقطه علمی، سیاسی و اقتصادی و در اوج عزت است.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد از مرگ فرار می کنند، بیان کرد: نگاه به ظاهر دنیا بشر را به گل فرو می برد و اگر نگاه به حقیقت باشد انسان را به ملکوت می رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان