به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مراسم یادواره 1100 شهید دفاع مقدس و 5 شهید مدافع حرم شهرستان فسا با سخنرانی سیدعزت الله ضرغامی برگزار شد.

عضو تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با اشاره به این که شهرستان فسا با تقدیم 1100 شهید و 5 شهید مدافع حرم همچون نگین درخشانی در پهنه ایران اسلامی خودنمایی می کند، گفت: شهدا ستارگان هدایت در آسمان ظلمانی بی هویتی و سرگردانی جوامع هستند و راه رستگاری را به رهروان صادق خود نشان می دهند.

وی همچنین با بیان اینکه مرگ باعزت عین حیات و زندگی ذلیلانه عین هلاکت و نابودی است، افزود: در فرهنگ قرآنی و کلام معصومین (علیهم السلام) مرگ و زندگی فضای متفاوتی دارند.

عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: سالهاست که دنیا شاهد دوقطبی دنیای استکبار به سرکردگی امریکا و دنیای مقاومت به رهبری ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم برازنده ملت ایران در این رهبری جهانی و حافظ امنیت و آسایش آنان هستند.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با یادآوری ضربه مهلکی که سران فتنه به اقتدار جهانی و آبروی ملی ایرانیان وارد کردند، تصریح کرد: آنان با شروع بیداری اسلامی، به دنبال پیاده سازی طرح جدیدی برای ایجاد آشوب و ناامنی بودند و مرتکب اقدامات تازه ای در این عرصه شدند.

وی تاکید کرد: تصمیم حصر در جلسه رسمی شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت و علت اصلی آن هم جلوگیری از نا امنی و تشنج جدید و تبدیل کشور به صحنه درگیری مسلحانه همچون برخی کشورهای منطقه بود.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در مراسم یادواره ای 1100 شهید شهرستان فسا، عنوان کرد: برخلاف تصور خیلی ها، مسئله حصر 20 ماه بعد از شروع فتنه و یک سال بعد از خروش تاریخی 9 دی صورت گرفت و مصاحبه های جدید رسانه ملی در آن مقطع با افرادی چون اکبر ناطق نوری و حسن روحانی ، حاکی از فروریختن آخرین پایگاه های آنان در میان مردم بود.

وی همچنین یادآور شد: دولت اصلاحات اعتراضات مهدی کروبی با موضوع تقلب در انتخابات 84 را با بی اعتنایی و تمسخر پاسخ داد.

ضرغامی در پایان تاکید کرد: با آغاز به کار دولت دوازدهم باید مطالبات و دغدغه های اصلی مردم که مسائل اقتصادی و معیشتی است در اولویت رسانه ها باشد، نه مسائل حاشیه ای و نخ نمایی که هر چند وقت یکبار از دل جلسه های محفلی بیرون می آید.

وی همچنین در بخش دیگری ای مراسم و در تجلیل از پدر بزرگوار شهید محسن حججی، گفت: این شهید عزیز همچون مائده آسمانی بر سفره ایرانیان نازل شد و همانند سازی اعجاز گونه تصویر آن با حادثه کربلا، موجب وحدت بی نظیر آحاد ملت گردید.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان