عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با تاکید بر ماندگاری شعار مرگ بر آمریکا گفت: کسی که ادعا می کند امام (ره) گفتند مرگ بر آمریکا نگویید، دروغ می گوید.

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام جعفر شجونی عصر دیروز در مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسکراولادی در مهدیه این شهر که به همت حزب مؤتلفه اسلامی گیلان برگزار شد اظهار کرد: تمام فعالیت های عسکراولادی با اذن ولی فقیه بود.

 

وی به وجود انسان های دردمند در اسلام اشاره کرد و افزود: اصحاب امام حسین (ع) دردمند بودند.

 

شجونی با قدردانی از تلاش انسان های صادق ، امانت دار و با طهارت، تصریح کرد: دین بالاتر از تمام امور است و انسان های مقدس برای گسترش دین در جامعه تلاش می کنند.

 

مبارز سیاسی قبل انقلاب بر تعهد مسئولان تاکید کرد و گفت: روزنامه اصلاح طلب و جنایتکار بهار با توهین به امیرالمؤمنین علی (ع) توقیف شد و وزیر ارشاد از این امر اظهار تاسف کرد در صورتی که مسئولان قسم خوردند مدافع نظام باشند.

 

وی ظلم به مردم را از آفت های انقلاب دانست و بیان کرد: عسکراولادی فردی منحصر به فرد برای انقلاب اسلامی بود.

 

به گزارش فارس شجونی با اشاره به زندانی شدن عسکراولادی در قبل از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: عسکراولادی به حبس ابد محکوم شده بود و همزمان با نزدیک شدن پیروزی انقلاب از زندان آزاد شد.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران مرحوم عسکراولادی را دردمند جامعه خواند و یادآور شد: انسان های دردمند به کمک محرومان می شتابند.

 

وی با بیان اینکه عسکراولادی تا آخرین لحظه به یاد محرومان بود، اظهار کرد: مرحوم عسکراولادی فردی بی نظیر بود و از مفسران قرآن محسوب می شد.

 

شجونی مرحوم عسکراولادی را از افراد ارزنده انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: قرآن، امام حسین(ع)، امام (ره) و مقام معظم رهبری افراد دردمند جامعه را دوست دارند.

 

مبارز سیاسی قبل از انقلاب در ادامه به ندای یا حسین (ع) در تمام دنیا اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) سوخت و دنیا را روشن کرد و اکنون در تمام عالم عزاداری امام حسین (ع) برگزار می شود.

 

وی همچنین با تاکید بر ماندگاری شعار مرگ بر آمریکا، تصریح کرد: کسی که ادعا می کند امام (ره) گفتند مرگ بر آمریکا نگویید، دروغ می گوید.

 

شجونی به ترور مردم توسط منافقین اشاره کرد و یادآور شد: غربی ها ادعا دارند منافقین تروریست نیستند اما منافقین اقرار کردند 17 هزار نفر را ترور کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان