خبر: 85333 / تاریخ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت : ۱۹:۰۶:۰۳

لاهوتی سرپرست شهرداری کومله شد

طی جلسه اعضای شورای شهر کومله برای انتخاب شهردار فریبرز لاهوتی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، طی جلسه اعضای شورای شهر کومله برای انتخاب شهردار، فریبرز لاهوتی (برادر نماینده لنگرود در مجلس) با چهار رای موافق و یک رای ممتنع به عنوان سرپرست انتخاب شد.

علی شفیعی در آغاز کار شورای پنجم به صورت موقت تا تعیین شهردار ابقا شده بود.

فریبرز لاهوتی در سال ۱۳۹۴ شهردار کومله بود.

این در حالی است که شهروندان کومله از تحول اجرایی علی شفیعی در کسوت شهردار کومله در یک سال اخیر رضایت داشتند.

کلیدواژه


نظرات | ۱۴ نظر

مردم
شهریور ۴, ۱۳۹۶ در ۲۰:۲۳

گفتیم که زکه نالیم که از ماست که برماست

مریم
شهریور ۴, ۱۳۹۶ در ۲۰:۲۷

خیلی جالبه اونیکه کار میکنه و بین مردم محبوبیت داره اینجوری دستمزدشو میدن

علی
شهریور ۴, ۱۳۹۶ در ۲۱:۵۵

میگن سیاست بی پدرو مادره اینجاست طرف داشت تا دیروز میگفت اینا …الا برداشته یکیشونو کرده سرپرست . قسم حضرت عباسو باور کنیم یا دم خروسو

msd
شهریور ۵, ۱۳۹۶ در ۰۰:۱۸

گریه داره واقعا!!
گریه!!
“”به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، طی جلسه اعضای شورای شهر کومله برای انتخاب شهردار، فریبرز لاهوتی (برادر نماینده لنگرود در مجلس) با چهار رای موافق و یک رای ممتنع به عنوان سرپرست انتخاب شد.””
رای؟؟؟؟؟؟!!!!!
پوووووووووووفففففف!!!!!!!!
چ راییییییی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
چ کشکییییییییی؟؟؟؟؟!!!!!
فقط می تونم بگم
.
.
.
.
اللهم عجل لولیک الحجت ابن الحسن العسگری (ع)

باران
شهریور ۵, ۱۳۹۶ در ۰۹:۵۱

بیانات امام خمینی (ره)مام اصرار داشت که مسئولین از میان مردم انتخاب شوند، از خود مردم باشند، وابستگی‌ها ملاک قبول مسئولیت‌ها نباشد. وابستگی به شخصیت‌ها، به فامیل‌ها، بلای هزار فامیلی که در دوران قاجار و دوران پهلوی بر سر این کشور آمد، امام بزرگوار ما را نسبت به این قضیه حساس کرده بود.

ابراهیم
شهریور ۵, ۱۳۹۶ در ۱۳:۳۸

خسته نباشی برادرم.لاهوتی شماکه میفرمودیددولت گنجایش بزرگ شدن نداره حالا چی شدهمش دو یاسه شهرداردیگه موندن توحوزه لنگرودخوب ایناروهم خانوادگیش بکنیدچه ایرادداره ملت کارمیخوان دیگه چیکاربه اسم وفامیلی دارن مردم ازگریه تان درمجلس دلشان ریش شدکه چه سختیهائی برای ملت دارین میکشین

حرفی نیست
شهریور ۵, ۱۳۹۶ در ۱۴:۲۷

یعنی تو این شهر چند صد هزار نفری فقط برادران و فرزند ارشد مهندس لاهوتی صلاحیت دارن ؟!
البته جای گله ای نیست و باید اینجا بگیم از ماست که بر ماست.
الهی این تغییرات رو تخصص باشه !!!
شهردار کومله ، چاف و چمخاله ، اموزش و پرورش ، کلاچای و الی اخر …

حامي ژن برتر
شهریور ۵, ۱۳۹۶ در ۱۷:۰۸

ژن برتر

ژن بدتر
شهریور ۵, ۱۳۹۶ در ۱۷:۰۸

حالا بازم بهش رای بدین

خوش میگذره

لنگرود
شهریور ۵, ۱۳۹۶ در ۱۷:۲۹

خدا بیامرزد دهگان را!!!

لنگرودی
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۰۷:۳۸

واقعا که ژن برتر چه کارهایی که نمیکنه !!!!
یعنی قحط الرجاله که تموم شهرداری ها رو به خانواده لاهوتی بدین؟!!!

شهروند
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۱۴:۴۸

از دیروز تمام رسانه ها علیه لاهوتی نوشتند و مجبئور شد این حرف را بزند.آقای لاهوتی فکر کرد هر کاری بخواهد می تواند انجام بدهد.فشار شبکه های اجتماعی باعث مخالفت ایشان شد.چرا در سال های اخیر با شهرداری برادران خود مخالفت نکردند. امروز در مصاحبه با روزنامه شرق گفت حق پسرم بالاتر از این حرف هاست

لنگرودی
شهریور ۷, ۱۳۹۶ در ۰۸:۴۵

انقریب که اسم شهر لنگرود به شهر لاهوتی تغییر پیدا کنه

    باران
    شهریور ۸, ۱۳۹۶ در ۱۷:۱۰

    اینج لاهوتی انجا لاهوتی همه جا لاهوتی .یاد کارتون جینبو افتادم جینبو جینببو جینبببببببببو

قيمت خودرو سكه و طلا ليگ برتر بیمه روستا - 12 اسفند تا یک ماه نشر خبر مكان تبليغات شما
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به “ لنگر خبر” می باشد.
siteview.ir