خبر: 85372 / تاریخ انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت : ۰۸:۴۰:۲۰

ناگفته های رئیس شورای شهر چاف و چمخاله از انتخاب فرزند نماینده لنگرود برای شهرداری

یاسر فرجود افزود: در زمان برگزاری جلسه اعضای شورا شهر و صورت جلسه برای انتخاب کمیل لاهوتی به عنوان شهردار، نماینده لنگرود با لحنی تند به صورت تلفنی با تک تک اعضای شورای شهر صحبت و مخالفت شدید خود با انتخاب فرزند خود کمیل لاهوتی به عنوان شهردار را اعلام کرد.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: ظهر روز چهارشنبه و طی اطلاع قبلی جلسه اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار برگزار شد تا از بین گزینه های مد نظر فردی طی برنامه های ارائه شده و رای گیری بین اعضا شورا به عنوان شهردار انتخاب شود.

 

وی با بیان اینکه احمد عسگری و کمیل لاهوتی دو گزینه اصلی برای تصدی شهرداری چاف و چمخاله بودند، گفت: عسگری به دلیل بازنشته بودن و منع قانونی طبیعتا کنار گذاشته شد و کمیل لاهوتی به عنوان شهردار در نظر گرفته شد.

 

یاسر فرجود افزود: در زمان برگزاری جلسه اعضای شورا شهر و صورت جلسه برای انتخاب کمیل لاهوتی به عنوان شهردار، نماینده لنگرود با لحنی تند به صورت تلفنی با تک تک اعضای شورای شهر صحبت و مخالفت شدید خود با انتخاب فرزند خود کمیل لاهوتی به عنوان شهردار را اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه به احترام نماینده لنگرود موقتا کار انتخاب شهردار دست نگه داشته شد، بیان کرد: جلسه بعدی انتخاب شهردار چهارشنبه برگزار می شود که کمیل لاهوتی همچنان به عنوان گزینه اصلی اعضای شورای شهر چاف و چمخاله است.

 

رئیس شورای شهر لنگرود کمیل لاهوتی را فردی توانمند دانست و گفت: نسبت فامیلی کمیل لاهوتی با نماینده لنگرود یکی از دلائل مخالفت بود چرا که مهرداد لاهوتی معتقد بود عده ای حرف و حدیث درست می کنند.

 

فرجود با بیان اینکه برای تعرفه کمیل لاهوتی به عنوان شهردار در حال رایزنی با نماینده لنگرود هستیم، تصریح کرد: شخصا با حدود ۱۵ نفر برای تصدی شهرداری چاف و چمخاله صحبت کردم ولی سرآخر به این نتیجه رسیدیم که کمیل لاهوتی می تواند شهردار مد نظر برای انجام خدمات در چاف و چمخاله باشد.

انتهای پیام/

کلیدواژه


نظرات | ۱۱ نظر

نمازی
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۰۹:۰۴

البته حرف تازه ای نیست از شوراها !!
اینکه بین این همه متخصص و با سواد تو لنگرود و چاف و چراباید چهار شهردار از خانواده لاهوتی باشه یه کم جای سواله؟!
آقای فرجود زحمت بکشین مردم رو احمق فرض نکنین!!!

مهران
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۰۹:۲۵

سلام جناب آقای نماینده؛
اون زمان که پیمانکاری برج های دوقلوی چمخاله رو به پسرت دادی چرا فیلم بازی نکردی!
اون زمان که ریاست بافت فرسوده لنگرود رو به پسرت دادی چرا فیلم بازی نکردی!
اون زمان که پسرت شد پیمانکار ساختمون جدید اصناف ،چرا سگوت کردی!
آقا فرهادت که شد مشاور فرماندار،چرا ورود نکردی!
بس کن آقا جان،کنار بزار این سریال های تکراری رو.
خودت وخونواده ات به بهانه های مختلف چنبره زدین دور پست ومقام و….

ali
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۰۹:۲۵

سلام. بنده کاری با انتخاب شدن یا نشدن شهردار ندارم ولی شورایی که به اصطلاح با رای مستقیم مردم انتخاب شدن حتی تنها وظیفه مهمی که در این ۴سال یعنی انتخاب شهردار را دارند از خودشان اختیار ندارند به نظر شما مردم به درد چی میخورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نمازی
    شهریور ۷, ۱۳۹۶ در ۰۸:۵۷

    به این میگن حرف حساب …

لنگرود
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۱۱:۵۳

نمیدونم چرا این شورا ومسئولین پاسخگوی زمینی که در چمخاله وتحت عنوان دانشکده ی شیلات در زمان دهگان که تهیه شده بود وتابلوش هم نصب شدنیستند!آخرش به کی رسید؟مطمئنا که به دانشگاه آزاد لاهیجان نرسید!

محمدی
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۱

یعنی الان توو منطقه لنگرود و کومله و چاف و چمخاله و… هیچکی پیدا نمیشه؟؟؟
یعنی در حال حاضر یه خانواده داریم که دارن مدیر تربیت میکنن توو اون منطقه!!!
ماشالله، دمشون گرم، این آقایون لاهوتی نبودن ما باید چیکار میکردیم، تصورش هم سخته:-(

شهروند
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۱۴:۴۵

از دیروز تمام رسانه ها علیه لاهوتی نوشتند و مجبئور شد این حرف را بزند.آقای لاهوتی فکر کرد هر کاری بخواهد می تواند انجام بدهد.فشار شبکه های اجتماعی باعث مخالفت ایشان شد.چرا در سال های اخیر با شهرداری برادران خود مخالفت نکردند. امروز در مصاحبه با روزنامه شرق گفت حق پسرم بالاتر از این حرف هاست

رضا
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۲۰:۲۹

مهرداد لاهوتی گفته پسرم کمیل کارمند مسکن و شهرسازی هست.آقا کمیل توی کدوم آزمون استخدامی شرکت کردن و استخدام شدن؟؟؟؟لطفا آقای لاهوتی از نحوه جذب فرزندشون بیشتر توضیح بدن!!!اگه در آزمون شرکت کردن که جای خود دارد ولی اگه از رانت پدر استفاده شده باید جوابگوی افکار عمومی باشن.جمعیت زیادی از جوانان لنگرودی که متخصص هم هستن بیکار هستن اونوقت فرزند آقای نماینده با استفاده از رانت پدر استخدام میشه!!!

ابراهیم
شهریور ۶, ۱۳۹۶ در ۲۲:۱۰

آقای فرجودهنوزچندروزی ازمسئولیت شمانگذشته انشاءالله جملات بهتری درطول خدمت ازشمابشنویم اخه مردم شعوردارنددوست عزیز

y
شهریور ۷, ۱۳۹۶ در ۰۷:۵۵

/ با لحنی تند به صورت تلفنی با تک تک اعضای شورای شهر صحبت و مخالفت شدید خود با انتخاب فرزند خود…/
یاسی جون بابا مهرداد دَه کرد شمارو بوفم شدین ؟! یا نه تک تک اردک اردک تک تک ؟!

محمد
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶ در ۰۸:۱۴

هچی الکی چی میگی !!!!

قيمت خودرو سكه و طلا ليگ برتر نشر خبر مكان تبليغات شما
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به “ لنگر خبر” می باشد.
siteview.ir