به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر به نقل از دفتر آیت الله نوری همدانی، آیت الله حسین نوری همدانی عصر دیروز در دیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور مجری قانون اساسی است و باید مجری این قانون و نظرات ولی فقیه باشد و همه مردم چه کسانی که به ایشان رأی داده یا نداده اند و هرکسی که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند و این نظام را قبول دارد یکسان دیده شوند.

وی توجه بیش ازپیش به آرمان های انقلاب، نظام و ارزش های اسلامی را موردتوجه قرار داد و افزود:  مجموعه دولت و رئیس جمهور از انتقاد سازنده و منصفانه استقبال کنند البته با هرگونه توهین یا تخریب مخالف هستیم.

مرجع تقلید شیعیان  لزوم ارتباط دولت با حوزه علمیه و عمل به توصیه های حوزه را از دیگر موارد دانست و خاطرنشان کرد:  دولت در رسیدگی به مشکلات اقتصادی، معیشت مردم، حل معضل بیکاری، نظارت بر بازار و قیمت کالا و خدمات و حذف یارانه افراد پردرآمد و صرف آن برای اقشار آسیب پذیر جامعه اهتمام داشته باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه  لزوم تحقق بانکداری اسلامی و جلوگیری از ربا،  توجه به امور فرهنگی و اجتماعی و  حفظ عظمت در همه عرصه ها خصوصاً بین الملل را از دیگر اقدامات دولت دوازدهم برشمرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان