به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اهل چانه زنی است و زندگی اش پرهیاهو؛ هیاهو هایی که فرمان هدایتشان را در دست دارد و از برجسته شدن آنها هم هراسان نمی شود. او محمدعلی رامین است؛ هم زندگی سیاسی اش پرخبر بوده و هم زندگی خصوصی اش همواره مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. در ادامه بخشی از گفتگوی محمدعلی رامین با روزنامه شرق را می خوانید:
به شرایط کاری – سیاسی شما در دولت فعلی بازمی گردیم. پیش از آن می خواهم از شما بپرسم چه شد که مشاور احمدی نژاد در دولت نهم و دهم شدید؟ چه چیزی شما را به یار او بدل کرد؟
ممکن است شماها از زمان احمدی نژاد مرا شناخته باشید؛ اما از همان سال ١٣٧٤ که در دانشگاه ها، مراکز سپاه و بسیج و مساجد کشور سخنرانی می کردم و در برنامه های داخلی و برون مرزی صداوسیما، مسائل سیاسی ایران و منطقه و اروپا و آمریکا را تحلیل می کردم، چهره ای رسانه ای و شناخته شده بودم. البته قبول دارم که با ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد، خیلی از خواسته های سیاسی بنده و اکثریت نیروهای انقلابی کشور، اجرائی شد و الزاما از هر نوع کمک فکری و حمایت تبلیغاتی از او، دریغ نکردم. شاید شما آدم معروفی بودید. بازگویی نگاه ویژه شما به مسائل بین المللی؛ مثل هولوکاست و فروپاشی آمریکا و محو اسرائیل از روی نقشه کره زمین از دهان رئیس دولت های نهم و دهم، هم جنجال ساز بود و هم به شهرت شما افزود؟ درست است؛ این را قبول دارم. شما متن سخنرانی های احمدی نژاد را می نوشتید؟ ما باهم رفیق و همفکر بودیم؛ اما اینکه متن سخنرانی هایشان را بنویسم، نه اصلا این طور نبود. در سفرهای اروپایی احمدی نژاد را همراهی می کردید؟ نه خیر؛ هیچ وقت همراه او نبودم. چرا آن قدر قاطع جواب این سؤال را دادید؟ چون اگر حقیر همراه دکتر احمدی نژاد به سفرهای اروپایی و آمریکا می رفتم، به دلیل حساسیتی که غربی ها از قبل نسبت به دیدگاه های بنده داشتند، برای خود آقای احمدی نژاد، مسئله ساز می شد... ضمن اینکه من در اروپا بیشتر از احمدی نژاد مشهور بودم و حضور من سبب نادیده گرفتن او می شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان