به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سیدرضا جوادپور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین شهادت شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی که در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مرهون و مدیون جانفشانی شهدا هستیم و وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی است که امنیت امروز مردم کشور را رقم زدند.



 



وی با بیان اینکه باید در مسیر شهدا و امام خمینی گام برداریم، گفت: همه دستگاه ها باید دارای چابکی و آمادگی کامل برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین شهید مرتضی پور باشند.



 



فرماندار لنگرود افزود: بازدید میدانی شهرداران و سرپرستان شهرداری های شهرستان سه شنبه از گلزار شهدای شلمان انجام خواهد شد تا تصمیمات و تجهیزات لازم برای روز مراسم در نظر گرفته شود.



 



جوادپور تصریح کرد: گفتنی ها و شنیدنی ها از شهید حسین پور زیاد است و هرچه زمان بیشتر می گذرد اخلاص، رشادت و قدرت فرماندهی این شهید دلاور در جامعه بیشتر هویدا می شود.



 



سردار حسین مصطفی پور در ادامه این جلسه اظهار کرد: یادواره های شهدا باید زمینه ای باشد تا جوانان با سیره عملی شهدا بیشتر آشنا شوند و در مسیر آن گام بردارند.



 



وی با اشاره به تاثیر گذاری رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای ارسال اخبار، افزود: خیلی از بستگان و دوستان شهدا در شهر ها و استان های همجوار حضور دارند که اطلاع دقیقی از زمان برگزاری مراسم شهدا ندارند که می توان از طریق رسانه اطلاع رسانی کرد.



 



فرمانده تیپ عملیاتی میرزاکوچک خان مریدان لنگرود افزود: صدا و سیما گیلان به جای اطلاع رسانی مراسم 24 ساعت قبل از برگزاری اربعین شهید حسین پور، از هم اکنون اطلاع رسانی را در دستور قرار دهد تا دیگر آشنایان شهید در استان های همجوار نیز برای شرکت در این مراسم حضور یابند.



 



سردار مصطفی پور از آمادگی کامل تیپ مریدان برای پشتیانی و کمک در برگزاری مراسم اربعین شهید حسین پور شلمانی خبر داد.



 



به گزارش لنگرخبر، مراسم اربعین شهید مدافع حرم مرتضی خسین پور شلمانی 30 شهریور در گلزار شهدای شلمان برگزار می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان