به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین صبح امروز در مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم که با حضور فرماندهان و کارکنان فرماندهی آموزش تخصص های دریایی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عید غدیر یکی از بزرگ ترین اعیاد امت اسلامی که خداوند آن را موجب اکمال دین می نامد.

وی با اشاره به جایگاه غدیر در تکامل انسان ها، گفت: غدیر نه مختص به شیعه است و نه به اسلام، بلکه برای تمامی بشریت است، همان طور که نبوت پیامبر گرامی اسلام فقط مختص به مسلمانان نبوده و نیست.

امام جمعه انزلی افزود: هرکسی که طالب رشد، تعالی و کمال است، غدیر برای او یک برنامه تکامل دهنده است و شناختن فضیلت حقیقی غدیر به انسان برتری می دهد، لذا توجه به غدیر برای رسیدن به این نکته است که اگر انسان به دنبال تعالی در همه امور است، چراغ راهش غدیر و حرکت در مسیر اهل بیت (ع) است.

نماینده ولی فقیه در بندرانزلی تصریح کرد: با استقرار نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت نظام ولایی در کشور ما و در مقایسه با آنچه امروز در دنیا و سایر کشورهای اسلامی می گذرد، به خوبی می توان قداست و پاکی بیشتر را در جامعه اسلامی ایران مشاهده کرد.

 امام جمعه بندرانزلی بابیان اینکه غدیر منشأ وحدت و رُشد امت اسلامی است، گفت: اگر وحدت به دست آید، مسلمانان هم در امور مادی و معنوی رشد خواهند کرد.

وی تأکید کرد: سود و منفعت و سلطه دشمنان در ایجاد تفرقه است و ایران و دیگر کشورهای اسلامی، علیرغم توطئه های بی شمار دشمنان که هنوز هم با شدت ادامه دارد، توانسته در این دنیای پرآشوب و به خصوص این منطقه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد که این به دلیل وجود سایه حاکمیت ولایت مطلقه فقیه در جامعه اسلامی است.

 نماینده ولی فقیه در بندرانزلی افزود: یکی از نکات مهم امروز که هم در بین مردم و هم در بین مسئولین برای رسیدن به یک جامعه اسلامی مطلوب باید موردتوجه قرار گیرد اطاعت و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان