به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در یادواره شهدای مشق عشق که در بوستان شهدای آذر برگزار شد، با اشاره به مجاهدت های شهدای مدافع حرم اظهار داشت:  شهدای مدافع حرم شهدای امنیت این مرزوبوم هستند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به سختی های اداره ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: حقیقت این است که هدایت و حفظ نیروهای نظامی به دست صاحب اصلی آن است و بقیه ما جز وسیله ای نیستیم.

سرلشکر موسوی با تأکید بر الزامات دفاع همه جانبه عنوان کرد: زمانی که کشوری در برابر تهاجم کشور بیگانه قرار می گیرد از خود به دفاع می پردازد اما در برابر تهاجم همه جانبه دشمن نیز باید دفاع همه جانبه کرد. در دفاع همه جانبه تمامی مؤلفه های دفاعی کشور برای مقابله با تهاجمات همه جانبه دشمن بسیج می شوند و لازم است تا همه مؤلفه ها به صورت ترکیبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

وی تأکید کرد: تهاجم همه جانبه علیه ایران را آمریکا پشتیبانی می کند و وجود رخنه در این دفاع همه جانبه نتیجه ای جز شکست در بر نخواهد داشت. در بحث تجهیزات نظامی مهم ترین مسئله خودکفایی در ساخت و به کارگیری ترکیبی و ابداعی است که سبب شده ایران را به یکی از قدرت های ناشناخته در جهان تبدیل کند.

فرمانده کل ارتش در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم ترین دلایل پیروزی و موفقیت های جمهوری اسلامی در عرصه های نظامی رهبری  قدرتمندانه مقام معظم رهبری است که در طول تاریخ جز ائمه اطهار(ع) مانندی نداشته، تاکید کرد: ارتش ایران آماده است تا در هر سطح و سطوحی در برابر اقدامات و تحرکات دشمن مقابله به مثل کند و امروز دشمن به این نکته رسیده که تنها راه مقابله با ایران تعامل و پذیرش قدرت نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه هاست.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : منطقی دهید

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان