مهران کاظم زاده لنگرودی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به صدور کارت های ملی هوشمند، اظهار کرد: با توجه به توجه ویژه سازمان ثبت احوال مبنی بر الکترونیکی کردن کارت های ملی، صدور کارت های هوشمند در کمتر از یک ماه انجام می شود.   وی بابیان اینکه در اداره ثبت احوال ثبت نام برای کارت هوشمند انجام نمی شود، گفت: سه دفتر پیشخوان دولت و اداره پست لنگرود مراکز رسمی و هماهنگ با ثبت احوال هستند که شهروندان می توانند با مراجعه به هر یک از این شعب درخواست کارت ملی هوشمند را درخواست کنند.   رئیس اداره ثبت احوال لنگرود افزود: طبق آخرین آمار ثبت احوال، 112 هزار نفر در لنگرود واجد شرایط دریافت کارت هوشمند هستند که تاکنون 56 هزار و 700 نفر درخواست کارت هوشمند کردند.   کاظم زاده سن درخواست برای کارت هوشمند را بالای 15 سال اعلام کرد و بیان کرد: از کل تعداد درخواست کنندگان کارت هوشمند، 51 هزار نفر کارت های خود را تحویل و الباقی در اداره پست لنگرود دپو شده است.   وی ظرفیت درخواست کارت هوشمند توسط دفاتر پیشخوان و اداره پست را 240 عدد در هر شبانه روز اعلام و تصریح کرد: آن دسته از شهروندانی که کارت ملی آنان منقضی شده است تا پایان سال جاری فرصت دارند تا برای صدور کارت هوشمند درخواست کنند. انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان