به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ولی داداشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا بابیان اینکه موفقیتی که دولت در برجام داشته به همه نظام تعلق دارد، اظهار کرد: دولت به نظام تعلق دارد و مجلس و سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف به حمایت از دولت هستند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممکن است ما منتقد دولت باشیم؛ اما در مقابل زیاده خواهی های آمریکا هیچ گاه دولت خود را زیر پا قرار نمی دهیم، تصریح کرد: در مقابل دولت جمهوری اسلامی ایران هیچ امتیازی برای آمریکای زیاده خواه قائل نیستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره زیاده خواه بوده و نقض برجام از سوی آمریکایی ها بر اساس همین زیاده خواهی ها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: از دولت انتظار داریم که نسبت به بدعهدی های آمریکا در صورت نقض برجام، رفتار متقابل نشان دهد.

داداشی با اذعان به اینکه احداث یک ساختمان یک یا دوطبقه، مستلزم تأمین مقدمات، سرمایه و زمان کافی است، بیان کرد: دولت اگر بخواهد پروژه های زیرساختی را با ورود سرمایه گذاران خارجی پیش ببرد زمان بر بوده و قرار نیست به محض ورود سرمایه گذار خارجی، کشور به بهشت برین تبدیل شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی افکار عمومی را قاضی منصف عملکرد جامعه و تصمیم گیری های مسئولین نظام دانست و افزود: افکار عمومی در آینده نسبت به عملکرد و نتایج خوب یا بد دولت در ماجرای برجام قضاوت خواهند کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان