به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار «غلامرضا احمدی» و معاونان سپاه استان قم به همراه «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، امیر جعفری جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) و تعدادی دیگر از مسئولان سپاه و بسیج با حضور در منزل «احمد کاظمی» فرمانده سابق تیپ یکم روح الله لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب(ع) و پدر همسر شهید مرتضی حسین پور از فرماندهان شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) به مقام رفیع این شهید عزیز ادای احترام کرده و این فوز عظیم را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفتند.

د.دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویر


حجت الاسلام «احمد ولی زاده» جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم طی سخنانی در این دیدار، با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، اهمیت مجاهدت رزمندگان و شهدای مدافع حرم را مورد توجه قرار داد، سپس گفت: شهدای بزرگوار مدافع حرم همچون شهید «حسین پور» به عنوان میوه های رسیده این عالم هستی، در سبد کالای معنوی خانواده معظم شهید و پیشکسوتان ایثار و شهادت و همرزمان وی قرار گرفتند.


وی افزود: مدافعان حرم امتداد دوران هشت سال دفاع مقدس را هزاران کیلومتر آن طرفتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی رقم زدند.


دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویر


«احمد کاظمی» پیشکسوت سپاه قم نیز در این دیدار، با اشاره به ویژگی های داماد شهیدش «حسین پور» ابراز کرد: روحیه جهادی، تدین و انقلاب گری و نیز آثار شهادت در این شهید عزیز موج می زد.


وی افزود: شهید حسین پور در جمع رزمندگان مدافع حرم به «حسین قمی» معروف بود و به سبب رشادت های فراوانی که از خود نشان داد، تکفیری های داعش پس از شهادتش، جشن گرفتند.


دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویر


یادآور می شود: شهید حسین پور فرمانده یکی از محورهای عملیاتی رزمندگان مدافع حرم بود که هفته گذشته به همراه شهید «محسن حججی» و جمعی دیگر از رزمندگان سلحشور، به دست گروهک تکفیری داعش به شهادت رسید.


تنها پسر این فرمانده شهید مدافع حرم نیز در آستانه تولد قرار دارد. این دیدار با ذکر توسل اکبر بختیاری از مرثیه سرایان اهل بیت(ع) در رثای سیدالشهدا(ع) همراه بود.


دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویر


مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز در لنگرود و مراسم یادبود وی روز دوشنبه در خرم آباد برگزار شد. مجلس بزرگداشتی نیز روز چهارشنبه 25 مرداد از ساعت 17:30 تا 19 در مسجد فاطمة الزهرا(س) واقع در کوچه 15 بلوار شهید کریمی(شهرک امام خمینی(ره) قم) برگزار می گردد.


دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویردیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویردیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویردیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویردیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویردیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده فرمانده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور»/ تصاویر


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان