به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین أکرم الکعبی عصر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم «مرتضی حسین پور» در گلزار شهدای  شلمان  گیلان اظهار کرد: شهدا مردان باایمان و مجاهدان بی نظیر راه حق و حقیقت هستند.

وی با اشاره به رشادت های شهدای مدافع حرم گفت: درزمانی که دشمنان در کمین بودند تا پیکر امت اسلام را پاره پاره کنند و موجودیت، مقدسات، ارزش ها و اصول آن را به نابودی بکشانند شهدا وارد عمل شدند و جلوی آنان ایستادگی کردند.

دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء افزود: مراحل سخت و دشوار آزمایش الهی، در آبدیده شدن جوانان مسلمان در ارتش حق و تربیت آنان نقش مهمی ایفا کرد تا بتوانند مرزبانان مجاهدی باشند که شکوه اسلام را بازگردانده و روح امید را در کالبد آن دمیده و زمینه ظهور مولا و سرورمان امام زمان(عج) را فراهم آورند.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید «مرتضی حسین پور» بیان کرد: این شهید سعادتمند عزیز، همانند همه برادران شهیدش از ایران، عراق و لبنان و همه آزادگان از هر جای عالم، از نخبگان برگزیده ای بود که خود را برای میادین فداکاری و صبر آماده ساخته بودند؛ میادینی که امام خمینی(ره) پایه هایش را بنا نهاد و طلیعه آن را فراهم کرد.

دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و رهبران آن امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(دام ظله) الگوی زنده ای از اسلام ناب محمدی را به نمایش گذاشتند که ظلم و ستمگری را نمی پذیرد و ملت های انقلابی در این راه شهیدانی تقدیم نمودند و با این عمل، تمامی مرزها و رژیم های استعماری را که برای امت اسلام و جوامع آن، تفرقه و چنددستگی و جنگ و درگیری به ارمغان آورده، پشت سر گذاشتند.

وی با تأکید بر این واقعیت که تربیت جوانان مکتبی در وضعیت کنونی جهان اسلام به هیچ وجه کار آسانی نیست بیان کرد: امت اسلام با خطر فروپاشی از درون توسط ابزار و افرادی روبروست که به دروغ به اسلام منسوب شده اند.

الکعبی افزود: امروز گروهک ها، جماعت ها و سازمان های تکفیری پدید آمده اند که ترس و وحشت را در جوامع امن می گسترانند و با استفاده از امکانات اطلاعاتی، نظامی، تسلیحاتی، مالی و سیاسی-بین المللی، چهره ای سیاه و دروغین از اسلام ارائه می دهند که شاخصه بارز آن جنایت، قتل و ریختن خون بی گناهان است.

دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ولی امر مسلمین جهان است و همه مسلمانان با استعانات از فرمایشات معظم له  حاضر می شوند و به اذن خداوند متعال پیروزی را به ارمغان می آورند.

به گزارش لنگرخبر، شهید مرتضی حسین پور (حسین قمی) 16 مردادماه 1396 در حین عملیات مستشاری در خاک سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان