سید امین نجات در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: طی گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط بانی چاف و چمخاله، در خصوص تصرف و تخریب تالاب چاف، فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

 

وی گفت: متخلف به وسیله یک دستگاه بیل مکانیکی شبانه مبادرت به تخریب و تصرف سه هزار مترمربع از اراضی تالاب چاف کرده بود که مراتب برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شد.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود با اشاره به فرد متخلف دیگری که مبادرت به آتش زدن ضایعات کرده بود، افزود: فرد متخلف که مبادرت به آتش زدن ضایعات و زباله در لنگرود کرده بود به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شد.

 

نجات تصریح کرد: فرد خاطی در سابقه خود آتش زدن ضایعات را داشته و با توجه به تذکرات متعدد همچنان به فعل ارتکابی استمرار داشت که با معرفی به مراجع قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

 

وی همچنین از پاک سازی تعدادی تور زیرآبی از سطح تالاب و محوطه پارک فجر لنگرود خبر داد و گفت: در مأموریت اجرایی اداره حفاظت محیط زیست لنگرود و پاسگاه محیط بانی چاف و چمخاله در پارک فجر لنگرود، دام های صیادی غیرمجاز موجود در استخر شماره چهار پارک فجر پاک سازی و جمع آوری شد.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود هشدار داد: این اداره با هرگونه اقدامات مجرمانه درزمینهٔ شکار و صید در مناطق شهرستان برخورد قانونی را به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان