به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص وضعیت این روزهای آبی پوشان تهرانی گفت: شرایط خوب نیست وقتی جدول را نگاه کنی نمی توانی بپذیری که تیم بزرگ ایران در انتهای جدول وجود داشته باشد. مسئولان این تیم باید خیلی زود تصمیم نهایی را در مورد سرمربی جدید بگیرند زیرا نباید اوضاع از این که هست وخیم تر شود.

وی تصریح کرد: من فکر می کردم تنها مشکل استقلال فنی است اما وقتی برنامه ۹۰ و صحبت های مسئولان استقلال را شنیدم متوجه شدم که بیشتر از مسائل فنی، مشکلات حاکم در باشگاه این تیم را به زمین زده است و منصوریان خیلی هم مقصر نیست. در حال حاضر همه نگران وضعیت تیم هستند و مسئولان باشگاه باید هر چه زودتر آرامش را به تیم بازگردانند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این شرایط بحرانی مربی خارجی گزینه بهتری است یا داخلی، گفت: باید بگویم برای آوردن مربی خارجی دو بحث وجود دارد ابتدا اینکه او زمان می داد و نمی توان از یک مربی خارجی انتظار معجزه داشته باشیم. دوم اینکه باید مربی ای بیاوریم که در حد و اندازه های استقلال باشد. از کیفیت بالایی برخوردار و بتواند شرایط تیم را عوض کند در غیر این صورت اگر می خواهیم یک مربی بی کیفیت بیاوریم اعتقاد دارم مربیان داخلی مان به مراتب بهتر هستند و با توجه به شناختی که از فوتبال کشورمان دارند می توانند مفیدتر باشند.

نامجو مطلق در خصوص برکناری منصوریان هم گفت: واقعیت این است که من خودم اعتقاد داشتم باید او را حفظ کنیم و همیشه از او حمایت کرده ام البته فکر می کردم که همه مشکلات استقلال فنی است اما با اتفاقاتی که رخ داد متوجه شدم که بیش تر از مسئله فنی، مشکلات مدیریتی وجود دارد. متاسفانه بی اعتمادی در بین مسئولان وجود داشت و هیچ کس به دیگری اعتماد ندارد و صداقتی را در کار مشاهده نکردیم و با این شرایط فکر می کنم منصوریان باید زودتر از اینها استعفا می داد و عطای کار در این شرایط سخت را به لقایش می بخشید.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته می شود یکی از مشکلات این تیم کاپیتان اول آبی پوشان است، افزود: واقعا نمی توانم در این مورد قضاوت کنم چون از نزدیک به تیم اشراف ندارم و اینکه بخواهم در این مورد صحبت کنم کار درستی انجام نداده اما فکر می کنم باید هر کسی که این بازیکن را به خدمت می گرفت مدیریت می کرد و اجازه نمی داد این حرف و حدیث ها بوجود بیاید.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند به شرایط گذشته اش برگردد یا خیر، گفت: بحران سختی در استقلال وجود دارد اما این دلیل بر این نمی شود که این تیم بزرگ دوباره به جایگاه اصلی اش بازنگردد. انتظار قهرمانی از این تیم سخت است اما آبی پوشان همیشه سختی ها را تجربه کرده اند و می دانیم که تا پایان فصل جدول به این صورت نخواهد ماند و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و من امیدوارم خیلی زوداستقلال را در جایگاه اصلی اش ببینیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان