به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری اظهار داشت: در طول سه هفته تعطیلات مجلس در شهرستان لنگرود ۲۶۴ میلی متر بارندگی در عرض ۶ ساعت یعنی به اندازه یک سال و نیم بارندگی در تهران به وقوع پیوست که خسارت سنگینی به برخی روستاها وارد آورد و بالای ۵۰۰ خانوار آسیب دیدند.

وی افزود: در چنین شرایطی حتی یک ریال به مردم برای سر و سامان دادن زندگی شان و جبران خسارات داده نشده است. درخواست ما توجه به این موضوع از سوی دولت است تا کارها صرف بیان مصاحبه با صدا و سیما محدود نشود.


نماینده لنگرود همچنین در اخطاری با تاکید بر لزوم توجه به قانون مربوط به جلوگیری از تبعیض ناروا گفت: اکنون فصل برداشت صیادان در استان های شمالی است که تاریخ های متفاوتی برای هر کدام از شهرها تعیین شده است و درخواست ما این است که برداشت صید از ۱۰ مهر یعنی ۱۰ روز زودتر انجام شود.


به گزارش ایسنا، علی مطهری در پاسخ به اخطار مربوط به سیل لنگرود گفت: بنده همان زمان در شهر لنگرود بودم و از نزدیک بارندگی را مشاهده کردم. امروز از طرف هیات رئیسه با دولت تماس می گیرم و بر لزوم عمل به قول هایشان و رسیدگی آن تاکید می کنم.


انتهای پیام
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان