به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ساحره میرسیدی عصر امروز در آئین معارفه شهردار لنگرود که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری موفق صرفاً داشتن پول نیست بلکه شهرداری می تواند خوب باشد که در تمام حوزه ها شهری و پتانسیل های موجود و خلاقیت در اجرای کارها بتواند بهترین استفاده را داشته باشد.



 



وی بابیان اینکه احیای توسعه شهری در جذب گردشگر و جذب سرمایه مؤثر است، گفت: مدیریت خوب و ایجاد آرامش یکی از مطالبات مهم شهروندان از شهرداری ها است که شهرداری می تواند بااطلاع رسانی دقیق و به موقع از خدمات و کارهای انجام شده شهروندان را از فعالیت های مناسب برای توسعه شهری و خدمات دهی به مردم اطلاع دهند.



 



مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان افزود: توسعه شهری بدون کمک و آگاهی مردم غیرممکن است و شهرداران باید فضای آشتی مجدد شهروندان با شهرداری را هموار کنند.



 



میرسیدی تصریح کرد: عدم توجه به نیروی انسانی در برخی ادارات و نهادها نظیر شهرداری بیشتر مشهود است که باید شهرداران آرامش خاطر از آینده شغلی را بر طبق قوانین برای کارکنان فراهم کنند.



 



وی بابیان اینکه 600 هزار میلیارد ریال در حوزه شهرداری ها هزینه شد، گفت: نگاه استانداری گیلان کمک به شهرداران در اداره امور شهری است که در سال گذشته 48 هزار تن قیر رایگان به شهرداری های استان تحویل داده شد.



 



مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان بابیان اینکه فروش تراکم و فضای سبز موجب کمبود فضای اجتماعی برای شهروندان می شود، افزود: تمکین به مقررات و ضوابط، توجه به بحث پسماند، نگاه به درآمد پایدار باید زا اولویت های شهردار جدید لنگرود قرار گیرد تا شهر به جایگاه واقعی خود برسد.



 



به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم سید مهدی رجایی به عنوان شهردار لنگرود معرفی شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان