سالاری استاندار گیلان شد +جزئیات

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۲۰:۴۳ چاپ کد خبر: 86713
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست روحانی آقایان بازوند، خدابخش، سالاری، سلیمانی و مقیمی به ترتیب به عنوان استانداران کرمانشاه، آذربایجان شرقی، گیلان، ایلام و تهران از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

سالاری متولد سال 1355 روستای دشت گور شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان است که در دولت یازدهم استاندار بوشهر بود.

وی تحصیلکرده رشته حقوق تا مقطع کارشناسی ارشد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت اجرایی دانشگاه بوردو فرانسه است همچنین دانشجوی دکتری رشته حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه تهران است و  مسئولیت های  متعددی در نفت و گاز و پارس جنوبی و شمالی در زمان مدیر عاملی کرباسیان و رضوی  داشته است.

سالاری در سال ۸۸ بورس وزارت نفت شده و فوق لیسانس و دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بردو فرانسه  را اخذ کرده و در سال ۲۰۱۳ از رسانه دکتری خود در پاریس دفاع کرد.

وی همچنین سابقه عضویت در  کارگروه ساختار قراردادهای نفت و گاز (با حکم زنگنه وزیر نفت) و ریاست پژوهشکده حقوق و توسعه پایدار موسسه مطالعاتی بین المللی وزارت نفت  را در کارنامه خود دارد.

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر اینکه بومی بودن از شاخصه های اصلی استاندار جدید در گیلان است از احتمال تعویق انتخاب استاندار گیلان خبر داده بود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : وزارت علوم

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان