به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، غلامرضا منصفی عصر دیروز در آیین معارفه شهردار لنگرود که در سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورا اسلامی پنجم لنگرود بعد از آغاز فعالیت خود، با احترام به همه افرادی که نامزد شهرداری بودند، سید مهدی رجایی را به عنوان شهردار لنگرود انتخاب کرد و امیدواریم که در این مسئولیت به خوبی تلاش کند.



 



وی بابیان اینکه بزرگان، کوه و دریا را از شهرداری لنگرود گرفتند، گفت: از مسئولین درخواست داریم تا به شهردار جوان و شورای اسلامی لنگرود و کارکنان شهردار کمک کنند تا کارها به خوبی انجام شود.



 



رئیس شورای شهر لنگرود بابیان اینکه کارکنان شهرداری در کارها در کنار شهردار جدید باشند، افزود: شورا پشتیبان شهردار است تا بر اساس قانون و اولویت هایی که به نفع شهروندان لنگرود باشد کارها را به پیش ببرد.



 



منصفی تصریح کرد: شهرداری لنگرود ازنظر تجهیزات ضعیف است و حتی حداقل امکانات برای جمع آوری زباله های شهری را نیز ندارد.



 



وی بابیان اینکه از شهردار جدید درخواست می شود که پروژه های قبلی شهرداری نظیر پیاده راه سلامت، فضای سبز جاده چمخاله و میدان ها را در اولویت قرار دهد، اظهار کرد: زباله اصلی ترین مشکل شهر و شهرداری لنگرود است که لازم است اقدامات لازم برای تسریع در ساخت کارخانه کمپوست همت بیشتری شود.



 



به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم سید مهدی رجایی به عنوان شهردار لنگرود معرفی شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان