سید مهدی رجایی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به وضعیت جوی هوا در 48 ساعت آینده و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلاب شدن مسیرها، اظهار کرد: در زمان باراندگی سرعت و قدرت مانور رانندگان در معابر عمومی کاهش پیدا می کند و همین عامل باعث می شود ترافیک در روزهای بارانی بیش از روزهای عادی باشد که از شهروندان درخواست می شود حتی المقدور از وسایل نقلیه شخصی در شرایط بحرانی استفاده نکنند.



وی گفت: کارکنان شهرداری لنگرود به لحاظ مهندسی و نیروی انسانی جهت رفع مشکل آب گرفتگی معابر از 24 ساعت گذشته به صورت آماده باش قرار دارد تا در شرایط بحرانی غافلگیر نشود و بتوانند به موقع وارد عمل شوند.



شهردار لنگرود با اشاره به نقاط حساس آب گرفتگی در لنگرود، افزود: در هنگام بارش باران مشکلاتی در بعضی از نقاط شهر ایجاد می شود که توسط شهرداری شناسایی شده تا زمان آبگیری معابر نیروهای انسانی شهرداری برای رفع مشکل به موقع وارد عمل شوند.



رجایی از شهروندان لنگرودی درخواست کرد در هنگام آب گرفتگی با مأموران آتش نشانی و خدمات شهری همکاری لازم را داشته باشند تا کار خدمات رسانی به شهروندان با سرعت بیشتری انجام پذیرد.



وی بابیان اینکه فراهم کردن زمینه آسایش و رضایت شهروندان لنگرودی از مهم ترین اولویت های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر است، تصریح کرد: با توجه به وزش بادهای شدید در طی روزهای آتی، از هیئت های مذهبی که در سطح شهر اقدام به نصب داربست کرده اند تقاضا می شود نسبت به مقاوم سازی سازه های آهنی اقدام کنند تا موجب خسارت و آسیب به شهروندان و عزاداران حسینی نگردد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان