به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اسدالله عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودسر بابیان اینکه آمارهای ایجاد اشتغال در کشور رضایت بخش نیست، اظهار کرد: روند ایجاد اشتغال در کشور بسیار کند است و انتظار داریم شتاب بیشتری بگیرد.

وی بابیان اینکه در ارزیابی از ایجاد اشتغال دولت نباید به شش ماه بسنده کرد بلکه باید عملکرد دولت در طول یک سال دیده شود، افزود: دولت باید تا خردادماه سال آینده که پایان سال مالی آن است اقدامات خود را در راستای جذب سرمایه گذارها و ایجاد اشتغال انجام دهند و به این روند سرعت ببخشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سرمایه گذارهای زیادی تشویق شده اند تا در بخش های مختلف کشور سرمایه گذاری کنند، گفت: باید دولت با فعال کردن بانک ها و همکاری با سرمایه گذاران تکان اساسی به روند اشتغال بدهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود سرمایه گذاران به حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: متأسفانه سرمایه گذاران آمادگی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان های رودسر و املش دارند اما زمین موجود نیست تا در اختیار آن ها قرار بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید پنجره واحدی برای ورود سرمایه گذاران ایجاد کند، تصریح کرد: دولت باید بروکراسی ها در استان ها را کاهش دهد تا اشتغال در استان ها شکل بگیرد و علاوه بر تعهداتی که قانون بر آن مکلف کرده گام اساسی در راستای ایجاد اشتغال بردارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان