مهرداد لاهوتی اظهار کرد : امیدواریم که دکتر فرجی دانا نگرانی استیضاح کنندگان را برطرف کند و رای اعتماد بگیرد تا به کار خود در وزارت ادامه دهد.





مهرداد لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز در خصوص استیضاح وزیر علوم گفت : استیضاح وزیر علوم یک امر عادی است و برخی تصور می کنند چون بحث استیضاح است مجلس باید نگاه دیگری داشته باشد .



نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود : در دولت های گذشته نیزافرادی نظیر مرحوم کردان ، شیخ الاسلام و بهبهانی استیضاح شدند که این امری طبیعی است و نمایندگان هم به نمایندگی از مردم اگر جایی ابهامی وجود داشته باشد وظیفه است تا ابهام ها برطرف شود.



وی اظهار کرد : امیدواریم که دکتر فرجی دانا نگرانی استیضاح کنندگان را برطرف کند و رای اعتماد بگیرد تا به کار خود در وزارت ادامه دهد.



لاهوتی در پاسخ به سوال خبرنگار لنگرنیوز مبنی بر اینکه شما هم جز استیضاح کنندگان هستید یا خیر گفت : خیر بنده از افرادی بودم که در روز رای اعتماد دکتر فرجی دانا به دفاع از وی صحبت کردم .



نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود : مجلس همیشه شفاف است و اگر دکتر فرجی در روز استیضاح به خوبی از خود دفاع کند بنده به وی  رای اعتماد می دهم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان