حامد آرزم در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر بابیان اینکه شهرداری چاف و چمخاله تازه تأسیس و به شهر گردشگری معروف است، اظهار کرد: هدف اصلی اعضا شورا و شهرداری ایجاد زیرساخت اصولی شهری و سروسامان دادن به شهر است تا از پراکندگی که وجود دارد درآید تا چاف و چمخاله به شهری متحدالشکل تبدیل شود.


وی مهم ترین پروژه این شهر را ساماندهی شهری دانست و گفت: احداث چند پارک جنگلی در قسمت های مختلف شهری ازجمله روبروی شهرداری، حسین آباد و چاف و اتصال بلوار مسیر چمخاله به چاف از مهم ترین پروژه ها است تا مسافران فضایی آرام داشته باشند.


عضو شورای شهر چاف و چمخاله با اشاره به نوار ساحلی 17 کیلومتری در این شهر، افزود: احداث طرح سالم سازی در دو منطقه چاف و تازه آباد که از دوره گذشته شورا آغاز شد و با حمایت های نماینده لنگرود، اعتبار مشخصی برای این پروژه اختصاص داده شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده درصدد هستیم تا طرح چاف تا سال آینده به بهره برداری برسد.


آرزم بابیان اینکه ساختمان شهرداری چاف و چمخاله بلاتکلیف است و باید ساختمان خوبی در شأن مردم و کارکنان خدوم ایجاد نماییم، تصریح کرد: در دوره گذشته شورای شهر تاکنون تغییرات زیادی در ساحل ایجاد شد و در بلوار چاف و چمخاله و ساحل چاف که پروانه ای صادر نمی شد و امکانات برق و گاز نداشت با هماهنگی هایی که انجام شد اکنون شهرداری می تواند این خدمات را در اختیار مردم و مهمانان قرار دهد و در ساحل چاف و چمخاله مجوز ساخت وساز صادر می شود.


وی بابیان اینکه رضایتمندی مردم از عملکرد ذاکری شهردار سابق مثبت نبود و شورای شهر هم از عملکرد ایشان رضایت نداشتند، گفت: شوراها سعی شان بر این است که مدیریت را به کسی بسپارند تا توانمند و تحصیل کرده و قدرت رایزنی در سطح استان و کشور داشته باشد تا بتواند برای دریافت بودجه نیز گام بردارد.


عضو شورای شهر چاف و چمخاله افزود: شرمنده مردم هستیم و مردم در انتخابات گذشته خیلی به حقیر لطف داشتند که توانستم رأی بیشتری نسبت به دوره گذشته کسب کنم که تلاش بنده و همه اعضای شورای شهر چاف و چمخاله بر این است تا با انجام اقدامات مفید برای شهروندان، جبران محبت کنیم.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان