به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت بابیان اینکه ابعاد برجام برای مردم مبهم هست و دولت نیز در آن گیج است، اظهار کرد: برجام بازی ای است که آمریکایی ها آن را مدیریت می کنند و هرروز نیز بهانه ای برای آن می تراشند.

وی با بهانه تراشی آمریکا مبنی بر بازدید از مراکز نظامی و یا موشک های بالستیک افزود: آمریکا به دنبال کوچک ترین فرصت است تا به ایران ضربه وارد کند و در این راستا پیوسته در حال بهانه تراشی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ما در بازدیدها خود را تجهیز نکردیم و گروه هماهنگ و منسجمی تشکیل ندادیم، گفت: اروپایی های همانند گوسفند به دنبال آمریکا هستند گرچه ممکن است کشورهایی مثل فرانسه زاویه هایی نیز در برخی از ابعاد با یکدیگر داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا پیوسته در تلاش است تا زیر مفاد برجام بزند و آن را نابود کند، تصریح کرد: در برجام ایران درگیر بازی بسیار سختی با گروه 1+5 شده است گرچه مقام معظم رهبری بارها در رابطه با آن هشدارهایی داده اند و فرموده اند که ابتدا به عهد آن ها خوش بین نیستند و سپس ایران باید با هوشمندانه در مذاکرات حاضر شود.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود ما در برجام گرفتار بودیم، خاطرنشان کرد: در بحث برجام ایران درگیر سناریوی سختی شده و باید بپذیریم که معطل شده ایم.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه اقتصاد ما در رابطه با برجام بهبود نیافته بیان کرد: علاوه بر اینکه گشایش های مالی برای ایران اتفاق نیفتاد، تحریم ها نیز به قوت خود باقی هستند و بانک های بزرگ و اساسی در ارتباط با ایران مشکل دارند.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با اشاره به اینکه روند چرخش پولی ایران در دنیا همچنان با مشکل روبروست، مطرح کرد: آمریکایی ها بهتر است حرف آخر خود را الآن بیان کنند، گرچه روند فرسایشی کنونی به نفع آمریکایی ها نیز شده است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان