به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حسن خسته بند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به واگذاری پروژه های عمرانی مطرح شده از سوی رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور اظهار کرد: حدود 70 هزار پروژه عمرانی در کشور وجود دارد که 4 هزار پروژه عمرانی مطرح شده از سوی نوبخت ازجمله پروژه های سود ده است.

وی بابیان اینکه پروژه های واگذارشده ازجمله طرح های هستند که برای بخش خصوصی توجیه اقتصادی دارند، افزود: واگذاری حدود 4 هزار پروژه عمرانی اتفاق بزرگی نیست و این واگذاری ها در حدود 45 هزار میلیارد برآورد شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در ابتدای کار واگذاری این تعداد از پروژه ها مثبت است، گفت: دولت دیر متوجه شده که باید طرح های عمرانی را به بخش خصوصی واگذار کند که لازم بود این رویداد در 4 سال گذشته رقم می خورد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه پروژه هایی که اکنون در دست اجرا است بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: اگر با همین زمان بندی اعتبارات و بودجه هایی که تخصیص داده شده محقق شود معتقدم بالای 20 سال اتمام پروژه ها های واگذاری به طول می انجامد.

عضو مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طولانی شدن زمان بهره برداری، پروژه ها از توجیه اقتصادی خارج می شوند، بیان کرد: واگذاری پروژه ها یک اقدامی اولیه است و تا رقم خوردن اتفاقات قابل توجه فاصله های زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان