به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرهنگ عباس بایرامی شامگاه سه شنبه در همایش  یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان (عقیله النسا) با گرامیداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم و تجلیل از صبر و عزت خانواده های معظمشان اظهار کرد: قابل تأمل است که  برخی ها  با شعار سکولاری، اعتقادی به دین نداشته و خود را نخبه می خوانند.

وی شهدا را الگوی آشکار جامعه عنوان کرد و افزود: برخی ها آشکارا با دشمنان این مرزوبوم اظهار دوستی می کنند و گروهی دیگر علی رغم اینکه نام شهدا را بر زبان جاری کرده ، در عمل، برعکس راه شهدای گران قدر ایران اسلامی رفتار می کنند. مسئول هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه این رفتار  دوگانه قابل تأمل است، خاطرنشان کرد: اگر شهدای مدافع حرم، دست از زندگی خوب و مطلوب خود نمی کشیدند و رفتن را  برای دفع دشمن، در خارج از مرزها انتخاب نمی کردند، امروز مجبور بودیم در همدان با داعش مبارزه کنیم.

پیشکسوت سپاه پاسداران با اشاره به بیانات  سخیف رئیس جمهور آمریکا  علیه سپاه و ایران اسلامی بیان کرد: ترامپ  با ادبیات گاوچران های آمریکایی جملاتی را گفت که  پس از  انقلاب تاکنون شاهد چنین ادبیاتی از دشمنان نظام نبوده ایم.

مسئول هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ریس جمهور امریکا را  مستأصل شده عنوان کرد و افزود: ترامپ با ادبیات رفتار و گفتار خود، سند این ادعاشده است. بایرامی شهدا را افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: باید قدر و منزلت شهدای ایران اسلامی را بدانیم، زیرا که رشادت ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان چشم جهانیان را خیره کرده است.

وی شهدای مدافع حرم را وارثان  شهدای دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همان گونه که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تأکید داشتند، انقلاب اسلامی ایران، فتح فلسطین را به دنبال دارد.

بایرامی با تأکید بر اینکه وظیفه امروز ما باید  عملکردی زینب گونه باشد، گفت: نهضت سید و سالار شهیدان با حماسه آفرینی حضرت  زینب (س) پابرجا ماند. انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان