به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود، اظهار کرد: یکی از عرصه های عدالت اجتماعی ایجاد امنیت و آرامش است که در داخل کشور توسط کارکنان نیروی انتظامی انجام می شود.



وی گفت: کسی که برای تأمین امنیت مردم و نظام، قسم خورده که تلاش کند باید نگاه تقریبی داشته باشد که افکار مجموعه مردم را نسبت به اهداف ناجا و انقلاب نزدیک و تجمیع کند.



امام جمعه لنگرود بابیان اینکه برخی افکارشان افکار تخریبی است که هیچ گاه جواب نداده است، افزود: تنها رمز موفقیت نیروی انتظامی، احترام توأم بااقتدار است که امام خامنه ای نیز به کارکنان ناجا و همه خدمت گذاران این مورد را تأکید کرده اند.



سلیمانی خدمت به مردم را در قالب سه گروه عوامانه، عالمانه و عاشقانه دانست و تصریح کرد: خدمت کارکنان ناجا از نوع خدمت عاشقانه است که در این مسیر از همه هستی خود گذشته اند.



وی بابیان اینکه اولویت ناجا باید پناه دادن به دل های خائف و ترسان و مبارزه با زورگویان و مفسدین است، گفت: در امور فرهنگی ما نیز گله و چالش داریم که امیدواریم ناجا نیز در این امور با امام جمعه هماهنگی های لازم را داشته باشد.



به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم از زحمات پنج ساله سرهنگ پاسدار حسین نیک فرد قدردانی و سرهنگ مجید نیکویی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود معرفی شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان