به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد لاهوتی روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی و طی دهه گذشته، کشورهای زیادی با تأسی از انقلاب موجب ایجاد بیداری اسلامی شدند ولی عدم وجود رهبری عالم و مستقل موجب شد تغییرات اساسی در کشورهای منطقه شاهد نباشیم.



وی بابیان اینکه ایران از نعمت رهبری مقتدر و عالم بهره می برد که جهانیان از هوش و ذکاوت ایشان در هراس هستند، گفت: زمانی شاه ایران غلام حلقه به گوش امریکا و استکبار بود ولی امروز همان آمریکایی ها و مستکبری از سبزپوشان سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی به رهبری امام خامنه ای وحشت دارند که عصبانیت خود را در قالب تهدید علیه مردم ایران نشان می دهند.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: عصبانیت امثال ترامپ موجب شور و شعف بیشتری در بنده و مردم کشور شد که ایران توانسته در مسیر پیشرفت و اقتدار در جهان گام بردارد که دشمنان نمی توانند علیه ایران سلطه طلبی کنند.



لاهوتی تصریح کرد: ناجا نیز در درون کشور مأمور امنیت مردم و مبارزه با افرادی است که زمینه تهدید علیه مردم را ایجاد می کند هستند که در هر سوی خیابان و مرزها که نظاره کنیم شاه حضور بااقتدار پلیس هستیم.



وی بابیان اینکه مردم لنگرود به خوب بودن معروف هستند، گفت: وفاق و همدلی در لنگرود صرفاً در حد حرف نیست و درک متقابل برای انجام کارها در شهرستان بین مسئولین وجود دارد.



سید رضا جوادپور نیز بابیان اینکه قدرت حضور کارکنان ناجا فرصت انجام کار به بزهکاران و جنایتکاران را نمی دهد، اظهار کرد: ناجا در کف خیابان و در تمام عرصه های اجتماعی مشغول خدمت به مردم است.



وی تمام تلاش های مسئولین را برای خدمت به مردم اعلام کرد و گفت: هیچ سارق و بزهکاری نباید در جامعه امنیت داشته باشد و مردم نیز باید به پلیس اعتماد داشته باشند.



فرماندار لنگرود افزود: بازنشستگی قطع رابطه ظاهری افراد با دستگاه مربوطه است و همه افراد در هرزمانی برای حفظ نظام حرکت می کنند.



به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم از زحمات پنج ساله سرهنگ پاسدار حسین نیک فرد قدردانی و سرهنگ مجید نیکویی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود معرفی شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان