به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه لنگرود، بابیان اینکه یک سوم جمعی کشور مستأجر هستند، اظهار کرد: 12 میلیون جوان نیاز به خانه دارند که با توجه به وضعیت فعلی مسکن در کشور، پیش بینی می شود این رقم به 16 میلیون افزایش یابد.



وی با انتقاد از عدم نظارت  و برنامه ریزی برای مسکن، گفت: وزیر محترم مسکن مهر را مزخرف می داند و از مسکن اجتماعی وعده داده بود، بعد از گذشت چند سال و مختل شدن طرح مسکن مهر چرا اثری از طرح مسکن اجتماعی در کشور مشاهده نمی شود.



امام جمعه لنگرود یکی از مشکلات اصلی جوانان را ناتوانی در تأمین مسکن دانست و افزود: هیچ نظارتی برافزایش بی رویه اجاره مسکن نیست و هر صاحب خانه رقم دلخواه خود را برای منزل به مستأجر اعلام می کند که همه افراد نیز با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور، توانایی لازم برای تأمین اجاره مسکن را ندارند.



سلیمانی با اشاره به موضع گیری های رئیس جمهور امریکا علیه ایران، تصریح کرد: نباید فکر کرد که ترامپ دیوانه و صرفاً تاجر است بلکه وی بسیار هوشمندانه وارد عمل شده است و این جنون سیاسی صهیونیسم است که ترامپ را به دیوانگی وادار کرد.



خطیب جمعه لنگرود بابیان اینکه امام خامنه ای فرمودند نباید از مکر دشمن غافل شویم، تصریح کرد: مشکل امریکا با ایران، صرفاً هسته ای نیست و با مبانی اسلام و انقلاب مشکل دارد ولی ایران باوجود تمام مشکلات وحدت خود را حفظ می کنند.



وی با تقدیر و تشکر از مواضع رئیس جمهور کشور در برابر مواضع امریکا علیه ایران، گفت: در شرایطی بودیم که نیاز به وحدت بیشتر در جامعه داشتیم که اظهارات سخیف رئیس جمهور امریکا موجب وحدت و همبستگی بیشتر بین مردم و مسئولین و دستگاه های امنیتی شده است.



سلیمانی بابیان اینکه امریکا سیاست چماق و زور و اروپا نیز سیاست هویج را دنبال می کنند که دولت باید مواظب نان قرض دادن های اروپا به ایران باشد، تأکید کرد: دولت نباید به اروپا دل ببندد چراکه امریکا و اروپا با یک مبانی و منفعت و با روش های گوناگون برای ایران نقشه کشیده اند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان