به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مرحوم استاد حسن حسین نژاد، شاعر پیشکسوت لنگرودی بعد از سپری کردن یک دوره طولانی بیماری صبح روز شنبه دار فانی را وداع و پیکر این شاعر فقید در قطعه هنرمندان آرامستان لنگرود به خاک سپرده شد.



پیکر شاعر پیشکسوت شهرستان لنگرود (استاد حسن حسین نژاد) صبح امروز (30 مهر) با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و اقشار مختلف مردم در قطعه هنرمندان آرامستان لنگرود به خاک سپرده شد.



مرحوم استاد حسن حسین نژاد متولد 1305 در شهر کومله است که بعد از سپری کردن یک دوره طولانی بیماری صبح دیروز دار فانی را وداع گفت و پیکر این شاعر فقید و هنرمند صبح امروز از مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود تشییع شد.



این شاعر فرهیخته سال ها در مقام استادی بر کرسی دانشگاه فعالیت و دستور زبان فارسی در حوزه ادبیات نیز یکی از تألیفاتش است.



استاد حسن حسین نژاد فرهنگی بازنشسته و یکی از فعالان عرصه فرهنگ و ادب بود که با نهادهای فرهنگی استان همکاری داشت و سال های متمادی نیز مسئولیت انجمن ادبی شهرستان لنگرود عهده دار بود و بارها از سوی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد به عنوان پیشکسوت فرهنگ و هنر مورد تجلیل قرار گرفت.



[gallery columns="1" size="large" ids="88200,88201,88202"]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان