با انتصاب استاندار جدید گیلان زمزمه هایی از روی کارآمدن یکی از فعالین و جرقه زننده های فتنه در گیلان بعنوان مسئول یکی از پستهای کلیدی استان به گوش می رسد.

به گزارش لنگرنیوز از 8دی، پس از روی کار آمدن دولت جدید و معرفی برخی از چهره های فعال در فتنه ۸۸ بعنوان وزیر، کم کم خطر بازگشت به قدرت جریانی که در سالهای گذشته برای براندازی نظام تلاش کرده بود کاملاً احساس شد.

با انتصاب استاندار جدید گیلان زمزمه هایی از روی کارآمدن یکی از فعالین و جرقه زننده های فتنه در گیلان بعنوان مسئول یکی از پستهای کلیدی استان  به گوش می رسد.

البته انتظار می رود نهادهای امنیتی استان در مقابل این حرکت خطرناک مردانه ایستاده و مانع از اشغال پستهای مهم استان توسط قانون شکنان باشند.

وی که آشوب دانشگاه گیلان،  تجمع و راهپیمایی داخل دانشگاه، تعطیلی امتحانات و حتی کشاندن نا آرامی های دانشگاه به داخل شهر را مخفیانه رهبری می کرد و در یک کلام امنیت استان را با حربه سیاسی خود هدف گرفته بود، امروز برای سیاسی ترین و امنیتی ترین پست استانداری کاندیدا شده است.

KM

و نکته جالب اینجاست که وی سابقه دستگیرشدن در آشوبگریهای سال ۸۸ گیلان را در پرونده خود داشته و حال قرار است امنیتی ترین پست نهاد اجرایی استان به وی داده شود!

 به نظر می رسد نرسیدن پست استانداری به تندروهای حامی فتنه آنان را برای گرفتن پستهای کلیدی استانداری و فرمانداریهای استان حریص تر نموده است.

البته انتظار می رود نهادهای امنیتی استان در مقابل این حرکت خطرناک مردانه ایستاده و مانع از اشغال پستهای مهم استان توسط قانون شکنان باشند.

معلمین روشی دارند که در آن بی نظم ترین فرد کلاس را به عنوان مبصر انتخاب می کنند تا از شیطنت او در امان بمانند.

اینگونه که از شیوه مدیریت آقایان برمی آید استان را با کلاس مدرسه اشتباه گرفته اند!

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان