دستگیری بازرگان کلاهبردار در کرمان

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ ۱۰:۵۳ چاپ کد خبر: 88342
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، یدالله حسن پور اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری پرونده ای به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد و در این رابطه کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و در گفت و و با یکی از شاکیان به این نتیجه رسیدند که فردی خود را بازرگان معرفی و از آن کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در تشریح شگرد این کلاهبردار گفت: وی که خود را به عنوان وارد کننده دستگاه های خنک کننده معرفی و با ادعای اینکه در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت قادر به وارد کردن این دستگاه هاست مبلغ 200 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

وی اضافه کرد: پس از مشخص شدن شگرد کلاهبردار و با توجه به متواری بودن متهم و اینکه دائمآ مخفیگاه خود را جابه جا می کرد و قصد خروج از کشور را داشت ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی مخفیگاهش را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

حسن پور اظهار کرد: دربازجویی های فنی و تخصصی از متهم، وی به کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی از 14 شاکی به بهانه واردات دستگاه های خنک کننده اعتراف کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان