سید علی میر هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر در واکنش به اعتراض کارکنان و اعضای کادر پزشکی بیمارستان امینی لنگرود نسبت به مطالبات دستمزد و مزایا اظهار کرد: بیمارستان ها در ذات خود هیچ مشکلی ندارند و درآمد بیمارستان با درآمد بیمارستان بالانس است.

وی بابیان اینکه مراجعات بیماران به بیمارستان امینی لنگرود زیاد است و از کادر پزشکی مطلوبی برخوردار است، افزود: تنها مشکل بیمارستان امینی لنگرود بدهی بیمه ها به مراکز درمانی ازجمله بیمارستان امینی هست.

رئیس بیمارستان امینی لنگرود با اشاره به هزینه های بالای درمان در بیمارستان امینی گفت: کادر پزشکی بیمارستان برای درمان یک بیمار که براثر تصادف جرحی به لگن وی آسیب جدی واردشده، شش میلیون تومان پروتز خریداری کرده و عملیات پزشکی انجام شده و بیمار مذکور موقع ترخیص تنها 280هزار تومان به بیمارستان پرداخت کرده است و مابه التفاوت آن مطالبه بیمارستان از مراکز بیمه است که باید پرداخت شود.

میر هاشمی با اعلام اینکه در هرروز هزینه های متعدد و مشابه ای بر بیمارستان تحمیل می شود خاطرنشان کرد: بیمه ها باید حق بیمه خود را پرداخت کنند و در سایه پرداخت حق کادر پزشکی و کارکنان از سوی بیمه ها هیچ مشکلی در بیمارستان ها وجود ندارد و تنشی نیز رخ نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه بیمه ها باید حق خود را در درمان پرداخت کنند، بیان کرد: اگر روند پرداخت حقوق و دستمزد مراکز درمانی همچون بیمارستان امینی باشد یقیناً در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی شاهد رویداد مشابه و ناراحت کننده ای خواهیم بود و خللی در کادر پزشکی و درمان ایجاد خواهد شد.

رئیس بیمارستان امینی لنگرود با اعلام اینکه بیمه ها حق بیمه را از ادارات و نهادهای بیمه گر دریافت می کنند اما در پرداخت بدهی خود عاجز هستند، خاطرنشان کرد: طولانی شدن تأخیر در پرداخت بیمه ها هیچ توجیهی ندارد و باید پاسخگو باشند.

میر هاشمی با اشاره به بدهی بیمه سلامت و تأمین اجتماعی به بیمارستان امینی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت حدود 4 میلیارد و 500 میلیون تومان و تأمین اجتماعی نیز با رقم مشابه مذکور به بیمارستان امینی بدهکار هستند.

وی بابیان اینکه اگر یک میلیارد از این مطالبات پرداخت شود مطالبات 5 ماه کادر پزشکی و کارکنان پرداخت می شود، گفت: بیمه ها در حال ظلم کردن به مراکز درمانی هستند و هیچ سوء مدیریتی از طرف بیمارستان در این رابطه وجود ندارد.

رئیس بیمارستان امینی لنگرود با اشاره به بدهکاری بیمارستان به مراکز عرضه تجهیزات پزشکی گفت: عدم پرداخت مطالبات بیمارستان از سوی بیمه ها مراکز عرضه دارو و تجهیزات پزشکی را نیز گرفتار کرده است.

به گزارش لنگرخبر، صبح امروز پرسنل بیمارستان امینی لنگرود به عدم پرداخت مطالبات خود در محوطه این بیمارستان اعتراض و تحصن کردند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان