استاندار پیشین گیلان گفت: از دولت احمدی نژاد که با وجود وضعیت جسمانی و ویلچری بودنم برای مسئولیت گیلان به بنده اعتماد کرد، قدردانی می کنم.

به گزارش لنگرنیوز ، کیهان هاشم نیا صبح امروز در مراسم تودیع خود در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار کرد: سال گذشته در مراسم معارفه خود گفته بودم که اگر مُردم کاری را انجام داده ام و اگر زنده ماندم کاری نکرده ام و امروز زنده هستم بنابراین نمی توانم از عملکرد خود صحبت کنم زیرا کاری انجام نداده ام و اگر کار می کردم امروز زنده نبودم.

وی با قدردانی از مردم گیلان، امام جمعه رشت و مدیران استان افزود: در این مدت مدیران گیلان کمبودها را با تلاش خود جبران کردند.

 

استاندار پیشین گیلان از رسانه ها قدردانی کرد و گفت: در این مدت رسانه ها همواره بدون توقع تلاش کردند و ما مرتب زیر نظر رسانه ها بودیم.

 

وی با قدردانی از همکاران خود در استانداری گیلان تصریح کرد: سال گذشته 29 درصد اعتبار داشتیم و امسال تا هفته گذشته 3 درصد تخصیص اعتبار گرفتیم.

 

هاشم نیا با قدردانی از کمیسیون های مختلف خاطرنشان کرد: از همسر عزیزم تشکر می کنم و یک روز به او گفتم من را برای نظام وقف کن و او گفت تو را برای همیشه وقف کردم.

 

وی ادامه داد: 32 سال است که ویلچری هستم و از 20 سالگی روی چرخ نشستم و هرگز احساس ضعف نکردم و از دولت احمدی نژاد از اینکه به بنده اعتماد کرد و با وجود ویلچری بودنم مسئولیت استان را به بنده داد قدردانی می کنم در واقع احمدی نژاد با این انتخاب ریسک کرد.

 

استاندار پیشین گیلان با بیان اینکه تمام افراد دارای نقص هستند، تصریح کرد: وقتی فردی مسئولیتی را به عهده می گیرند باید او را همراهی کرد و نقص ها را پوشاند و با آبروی او در سایت ها بازی نکرد.

 

هاشم نیا با اشاره به اینکه اگر نظام را قبول داریم باید اعضای آن را بپذیریم، خاطرنشان کرد: نباید مرده پرست باشیم و باید تا زمانی که کنار یکدیگر هستیم کمک کنیم و در اطراف رهبر معظم انقلاب جمع باشیم.

 

وی با تصریح بر اینکه این استان نیاز به منابع بیرونی ندارد، یادآور شد: راه آهن گیلان 90 درصد پیشرفت دارد و 11 کیلومتر از آزادراه رشت - قزوین باقی مانده است و سایت نفتی گیلان را می توان با همکاری آماده کرد.

 

استاندار پیشین گیلان با اشاره به ظرفیت های گیلان متذکر شد: برای نخستین بار ماهی خاویاری در دریای خزر با روش پرورش در قفس را راه اندازی کرده ایم و 12 مزرعه خاویاری در استان فعالیت دارند که امسال 350 کیلوگرم خاویار پرورشی از گیلان صادر شده است.

 

هاشم نیا وجود 50 هزار هکتار مزرعه زراعت چوب را از ظرفیت های دیگر گیلان ذکر کرد و یادآور شد: اکنون 10 کارخانه نئوپان در حال احداث است و تنها استانی هستیم که وسعت جنگل ها کاهش پیدا نکرده است.

 

وی وجود 23 هکتار گلخانه را از دیگر ظرفیت های گیلان برشمرد و خاطرنشان کرد: 53 هکتار دیگر به گلخانه های گیلان افزوده می شود.

 

استاندار پیشین گیلان به پرداخت بهای برگ سبز چای اشاره کرد و متذکر شد: امسال 25 میلیارد تومان یارانه برگ سبز چای را دریافت کردیم.

 

وی با تصریح بر اینکه نوبخت فرصتی برای گیلان است، افزود: نوبخت می تواند حقوق حقه گیلان را پرداخت کند.

 

هاشم نیا اجرای دولت الکترونیک در گیلان با سرمایه گذاری بخش خصوصی را از دیگر اقدام ها در استان ذکر کرد و از مطالعات بندر کیاشهر و آماده افتتاح سد آیت الله بهجت خبر داد.

 

استاندار پیشین گیلان با اشاره به اینکه آمایش منطقه ای در شورای منطقه ای باید به تصویب برسد، خاطرنشان کرد: باید شورای برنامه ریزی منطقه ای با مشارکت سه استان برگزار شود.

 

وی گیلان را نیازمند حفظ وحدت و آرامش دانست و تصریح کرد: افرادی هستند که می خواهند فضای گیلان شلوغ شود و نقشه زخمی کردن افراد را دارند./فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان