مهرداد لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر در رابطه به دو برابر شدن قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین اظهار کرد: در کشور همسایه ما عراق همه ی مردم و دستگاه ها تلاش می کنند تا مردم راحت تر سفر کنند و به مراسم اربعین برسند اما در ایران ما شاهد افزایش قیمت بلیت اتوبوس و هواپیما هستیم.
وی بابیان اینکه گران کردن بلیت در ایام اربعین مفهومش محروم کردن مردم از حضور در مراسم اربعین است، افزود: نباید با افزایش قیمت بلیت اتوبوس و هواپیما در این ایام باعث شد تا مردم کمتر از ارزش ها و لذایذ این پیاده روی عظیم استفاده کنند.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ایام اربعین گرامی داشته و ترویج شود، گفت: افزایش قیمت اتوبوس و هواپیما تا حدی با در نظر گرفتن تورم عادی است اما نباید در این ایام با چند برابر کردن قیمت ها نارضایتی ایجاد کرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه این افزایش قیمت در ایام اربعین خلاف قانون است، گفت: قیمت بلیت اتوبوس و هواپیما باید در ابتدای سال و با در نظر گرفتن نرخ تورم افزایش می یافت.
لاهوتی با غیرمنطقی دانستن افزایش قیمت بلیت اتوبوس و هواپیما در این ایام گفت: به نفع شرکت های حمل ونقل است که در ایام پرازدحام مسافر را باقیمت پایین جابه جا کنند و از این اقدام غیرمنطقی کوتاه بیایند.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان