به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیان ارزیابی از بهبود فضای کسب وکار دولت دوازدهم اظهار کرد: دولت در بهبود فضای کسب وکار و اشتغال جوانان همچنان در سیاست های دوران گذشته مانده است.

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده متناقض از سوی مسئولان کشور در رابطه باکار و بهبود فضای کار افزود: دولتی ها خودشان آمارهای مربوط به اشتغال خود را نقض می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارهایی که جهانگیری، استانداران و یا سایر مسئولین کشور در رابطه با بهبود فضای کسب وکار یا ایجاد اشتغال می دهند با یکدیگر کاملاً متفاوت است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دلیل اختلاف آماری در رابطه با ایجاد اشتغال را نتیجه دست کاری در آمار دانست و گفت: متأسفانه دستگاه ها بر اساس سیاست های خاص خود آمارهای اقتصادی را تغییر می دهند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت ورود مرکز آمار و ارائه آمار دقیق در رابطه با اشتغال در جامعه تاکید کرد و گفت: مرکز آمار باید به میدان بیاید و واقعیت ها را در رابطه با فضای اقتصادی کشور بیان کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان