به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید رضا جوادپور پیش از ظهر امروز در مراسم روز دانش آموز در لنگرود با اشاره به مناسبت های 13 آبان، اظهار کرد: نام گذاری 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار و راهپیمایی دانش آموزان و مردم درواقع یک پاسخ و یک پیام و عکس العمل متقابل طبیعی انقلاب اسلامی نسبت به خیانت های آمریکا است.

وی با اشاره به اعتراض امام خمینی به قانون کاپیتولاسیون و تبعید امام و اعتراض دانش آموزان در 13 آبان 1357 جلوی دانشگاه تهران، گفت: دانشجویان پیرو خط امام درحرکتی انقلابی در 13 آبان 58 سفارت خانه جاسوسی آمریکا در ایران را تسخیر کردند که امام خمینی از آن به عنوان انقلاب دوم یادکرده است.

فرماندار لنگرود بابیان اینکه آمریکا دشمن کل ملت ایران است زیرا ایران را به خاطر اینکه پای آرمان های انقلاب خود ایستاده است تروریسم می داند، افزود: راهپیمایی 13 آبان بیان گر این است که بعد از حدود 4 دهه از عمر انقلاب مردم و دانش آموزان پای آرمان های امام خمینی و اندیشه های امام خامنه ای استوار و مستحکم هستند و اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی ایران را نمی دهند.

جوادپور روز 13 آبان را روز اعلام حمایت عملی به دستگاه ها و نهادهای انقلابی است و بیان کرد: آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آن ها بدانند که ملت ایران فریب آنان را نخواهند خورد، از طرفی تهدید و توهین و تحریم می کنند و از طرف دیگر اظهار دوستی و حمایت از ملت می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود بابیان اینکه 13 آبان روز افشای ماهیت دشمنان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: آمریکا داعش را با تفکرات انحرافی بانام دین در منطقه کشورهای اسلامی استقرار و تجهیز کرد تا کشورهای اسلامی را تجزیه و اسرائیل دیگری را در قلب کشورهای اسلامی ایجاد کند ولی به برکت شهادت خواهی ملت ایران و مدافعان حرم و فرماندهی سردار سلیمانی و هدایت های رهبری، بساط داعش در حال حذف شدن از صحنه روزگار است و به این افتخار می کنیم که داعش را انقلاب اسلامی از بین برد نه ائتلاف نمایشی امریکا.

فرماندار لنگرود گفت: داعش را سربازان جبهه مقاومت و مدافعان حرم در سوریه، لبنان، عراق، یمن و ... نابود کردند، عربستان و آمریکا داعیه مبارزه باداعش رادارند ولی در پشت صحنه به داعش کمک تسلیحاتی و تفکری می کند.

جوادپور افزود: باید افتخار کنیم که در جمهوری اسلامی ایران در سایه زعامت رهبر و ولی فقیه زندگی می کنیم و دشمنان باید بدانند 36 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و امروز هم جوانان و نوجوانان ایران با الگوگیری از جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس، در جبهه های علیه استکبار حضور دارند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان